Jump to content
Sign in to follow this  
flodhest

Fisk!

Recommended Posts

Tjenare!

Har drevet å puslet litt med et interface nå, og vil gjerne høre hva dere synes. Har litt blandede følelser for denne, det skal jeg innrømme, vet ikke om den passer seg som portfolio side, er nemlig det jeg skulle hatt den til. Lagde den med formål for å være original, altså den skal skille seg litt ut. Har planer om å bruke en iframe, eller en div med overflow der det er mye tekst.

hva synes dere?

Formen er smooooooooth!

men måten den er utført på er n00b!

Litt mer tid på detaljene så fikser du det uten no prob;)

jævelig bra begynnelse!

EDIT: Det derre med n00b var ikke noe jeg mente, det bare passet sammen med "smoooth" :p

Edited by tjcombo

Takker for det tj!

Er ikke helt fornøyd selv med utførelsen, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det videre, har må en måte satt meg fast. Hm...får kikke litt på det :)

EDIT: thx marvil! :)

Edited by flodhest

Jeg synes selve ideèn ser bra ut.. likte ikke måten du har gjort det på, ser veldig photoshop-newbish ut..

-Likte ikke fonten. (På Header og Overskrifter.)

-Ser ut som du har stryket ut Copyright.

-Jeg TROR jeg har sett noe annet du har laget som er MYE bedre en det der. Men prøv på nytt med den samme formen der bare litt bedre gfx så tror jeg det kan se veldig bra ut.

prowl: Fonten er noe jeg likte veldig godt, men hvis det er fler som ikke liker den tar man den bort. copyright kan jeg finne en annen løsning på. vet ikke hva du ha sett jeg, kanskje hjemmesiden min.

Hm, da gjelder det bare for meg å finne en måte å få vekk newb-looken :grin:

hvilket språk er dette??

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old.

:thumbup:

ok. hørt om den ja, bruker den ikke :laugh: neida, skal ikke gjøre det heretter..

EDIT: sånn ;)

Flott at du vil bruke den som oss andre normale mennesker, for du ser egentlig bare ut som en postcount-avhengig liten ****** ;)

Svært najs! :thumbs: Noe av grafikken er litt n00b utført, men tanken er super!!

Liker ikke fontvalget, verken størrelser eller fontvalg.

Spesielt under "hodet", ved haken er det ikke spess pent. Litt ufin gradient også.

Du MÅ mekke bedre bakgrunn på copyrighten! :p

Vakkert, Hippo!

Helt enig.. jeg er ikke noe fan av interfaces, men denne likte jeg. :yes:

Alle sider har da en viss interface ;)

Ja, men du kan skille et Interface som du finner i ps-tutorials med en vanlig side som min eller din da.. :yes: