Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kontrollerer du hva som vises på skjermen dynamisk slik? Er det software som kjøres på maskinen som mater LCD-displayet med denne informasjonen eller? ...

 

-Stigma

Kjører et prog som heter LCD studio, det beste progget til å styre displayer med; såfremt displayet er støttet i progget.

studio henter info fra andre små programmer, "internett", winamp, maskin selv.

Når det gjelder winamp facts så blir spectrum analyzern henta fra winampen med en plugin.

Plugins som skaffer info om mailen osv downer man og legger til selv.

 

Sånn ser det ut

 

Snap-Attacker-studioR.jpg

Endret av S_A_Phoenix
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Er dust eller?

Er alle som har vindu i kassa en tulling som ikke klarer å ta av sidedøra for å kikke inn?

LCD tar seg bra ut i kabinettet, derfor et must synes jeg. Om du ikke liker det, vel se hvor mye jeg bryr meg.

Synes dette er skikkelig bra. :thumbup: Driver med noe lignende selv,men har problemer med å finne rette skjermen. :hmm:

Lenke til kommentar

Nice gjorde nøyaktig det samme med mitt litt mindre display. Bortsett fra at jeg istedet for alu ramme brukte en plexi ramme som jeg lakka svart på baksiden.

 

Kan være at jeg er sløv og ikke ser hvor du har skrevet det , men hvor kjøpte du det ? (likte sånn stort ett)

Endret av Mima
Lenke til kommentar
hvorfor er dette ett must?

er du så tafatt at du ikke kan åpne et eller annet mainboardmonitor prog?

jaja , dette var ett eldgammelt innlegg , men jeg må bare svare forde jeg :).

 

Hvis man skal monitorere temps i maskina(og annen stats) mens man feks spiller ett spill på fullscreen ... da gidder vaffal ikke jeg å lukke ned spillet ... for å så åpne ett mbmonitorprogram ....

 

Denne modden er jo faktisk litt mer matnyttig enn å stappe inn alt mulig annet dritt i kabinettet for at det skal være "kult".(Ikke at det er noe galt i det heller :) )

Lenke til kommentar

Stilig LCD display og meget pent utført, men likte ikke at du postet akkurat _den_ linken. Akkurat slik jeg skulle feste mitt display i mitt neste prosjekt. Hrm, nå må jeg finne på noe annet, ellers så får jeg beskjed om at jeg kopierer noen ;)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...