Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

920 for displayet.

24% moms om du bestiller før 1000kr grensa går i kraft (om den noen gang gjør det og når)

Pluss frakt på sikkert en rundt 200. Kanskje litt mer.

I værste fall 1140 pluss frakt.

I beste fall 920 pluss frakt.

 

Så spørs det jo om man får de til å skrive gave, eller en annen pris, men det er jo litt risky.

Lenke til kommentar

Hehe, samma for meg om du bruker den løsninga som jeg brukte.

Nå husker jeg ikke hvor mye spenn detta blei totalt men skjermen kom på med frakt rundt 1100. Pluss/minus.

Blir du nagla i tollen så blir det enda mer.

:)

Men det er mye morro du kan bruke denna skjermen til.

Btw BAMSE, du skulle ikke mekka stanga i plexi med litt lys a? bør være en smal sak. Inni plastikken er det jo bare en ledning.

Endret av S_A_Phoenix
Lenke til kommentar

Fikk jo ikke lyst til å bestille denne nei. Skal ha meg et LCD display uansett og fra Hammar blir det rundt 700kr så hvorfor ikke plusse på 400 sånn sirka og få et som er viser dobbelt antall linjer og som ser endel bedre ut. Er stødig nok på loddebolten til å lodde på noen ledninger så.

S_A_Phoenix, var det spesielt mye jobb med loddingen, god bruksanvisning med i pakken? Noe utenom loddebolt og tinn du måtte ha? Bare spør fordi det verste jeg vet er å måtte springe byen rundt etter smådall..

 

EDIT: Leste ikke førstesiden godt nok, så ikke at du fikk det ferdig loddet. Kjøpte du brukt eller?

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Nei

ehh,skulle sjekket litt selv først :blush:

 

Vet du om noen plass her i landet de selger vga skjermer på ca:6-7" man kan bruke som en "pc-skjerm"? :roll:

 

Tenker på å sette inn en skjerm i 3x5,25 brønn på serveren :thumbs:

Har sett det, husker ikke hvor. Men trokke noen norske sjapper selgere det.

Du må nok kikke på ebay etter skjermer eller finne den sjappa som har det. Mener det var en tysk websjappe.

 

Synes nå grafiske displayer er mer morsomt.

Lenke til kommentar
Nei

ehh,skulle sjekket litt selv først :blush:

 

Vet du om noen plass her i landet de selger vga skjermer på ca:6-7" man kan bruke som en "pc-skjerm"? :roll:

 

Tenker på å sette inn en skjerm i 3x5,25 brønn på serveren :thumbs:

Har sett det, husker ikke hvor. Men trokke noen norske sjapper selgere det.

Du må nok kikke på ebay etter skjermer eller finne den sjappa som har det. Mener det var en tysk websjappe.

 

Synes nå grafiske displayer er mer morsomt.

Ok.Takker.Prosjektet ditt ser knallbra ut.Mulig jeg går for et slikt et. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Nei

ehh,skulle sjekket litt selv først :blush:

 

Vet du om noen plass her i landet de selger vga skjermer på ca:6-7" man kan bruke som en "pc-skjerm"? :roll:

 

Tenker på å sette inn en skjerm i 3x5,25 brønn på serveren :thumbs:

Du kan jo prøve enhver butikk som har spesialisert seg på bilstereo, dvd begynner å bli stort i rånemiljøene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...