Timmi Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 (endret) Hei. Jeg har akurat bestilt meg et Radeon 9800 pro kort og tenkte jeg skulle laste ned en driver så jeg har det klart,men jeg er ikke noe kjent med ATI kort så jeg lurte på om noen kunne gi meg noen tips om hva som er den beste driver`n. Har bestandig hatt nvida (GF kort) og har lest om at det er mange som har problemer med 9800 pro kort +drivere så jeg får håpe jeg ikke kommer til og angre Fint hvis noen kunne legge inn noen tips på drivere og linker til dem. Endret 13. februar 2004 av Timmi
Musty Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 ati catalyst fra www.ati.com eller omega som er basert på catalyst fra www.omegacorner.com
Timmi Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 Takk for et raskt svar,da prøver jeg en av dem. Er vel samme hvem jeg prøver da eller?
Aquabat Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Det kan være en god idé å gå for de nyeste driverene, altså cat4.2.
Timmi Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 Da tror jeg at jeg tar den,får ikke kortet før i morgen men greit å få laste ned driveren nå så slipper jeg å gjøre det når jeg får kortet(har bare isdn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå