Gå til innhold

Demo av Unreal Tournament 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som mener dette var kjedelig må jeg si meg enig i at demoen kansje ikke er hundre prosent spennende, men det blir feil å si at spillet er kjedelig allikevel, så lenge utsagnet er basert på en demo. Hva hadde dere forventet? Spillet er 2004 versjonen av UT, man kan ikke forvente et nytt spill når man i utgangspunktet vet hva det dreier seg om fra begynnelsen. Blir det samme som å klage over at FIFA 2002 ikke hadde nok nytt i forhold til 2001 versjonen....

Lenke til kommentar
Men det er da bra et de som allerede har UT2003 kan få 2004 til en rimeligere pris da. Hvis ikke hadde dette vært å stjele sukkertøy fra en unge :p

Vet du hvordan dette vil fungere? Er litt kjipt og bestille for full pris hvis jeg kan få rabatt...

 

Tror jeg må pusse opp UT skillsa mine litt igjenn nå, desverre alfor lenge siden sist jeg spillte det :ermm:

Lenke til kommentar
Spillet er 2004 versjonen av UT, man kan ikke forvente et nytt spill når man i utgangspunktet vet hva det dreier seg om fra begynnelsen. Blir det samme som å klage over at FIFA 2002 ikke hadde nok nytt i forhold til 2001 versjonen....

Man bør kunne forvente visse forbedringer før man punger ut med 500-600 kroner for et helt nytt spill. Hvis dette var en tilleggspakke til redusert pris, kunne jeg forstått tankegangen din - men det er det ikke.

Lenke til kommentar
Man bør kunne forvente visse forbedringer før man punger ut med 500-600 kroner for et helt nytt spill. Hvis dette var en tilleggspakke til redusert pris, kunne jeg forstått tankegangen din - men det er det ikke.

De sikter jo på og bli et sportspill på lik linje med FIFA <årstall>, Madden <årstall>, NBA <årstall>, osv...

 

Og folk betaler jo gladlig denne prisen for sportspilla, hvorfor sku ikke de lykkes like mye med samme konsept på et fps spill?

 

Hvis prisene blir redusert hvis man har forrige spillet(som det ryktes mye om) så er jo det jo topp :)

Lenke til kommentar
Spillet er 2004 versjonen av UT, man kan ikke forvente et nytt spill når man i utgangspunktet vet hva det dreier seg om fra begynnelsen. Blir det samme som å klage over at FIFA 2002 ikke hadde nok nytt i forhold til 2001 versjonen....

Man bør kunne forvente visse forbedringer før man punger ut med 500-600 kroner for et helt nytt spill. Hvis dette var en tilleggspakke til redusert pris, kunne jeg forstått tankegangen din - men det er det ikke.

Visse forbedringer finnes det plenti av i dette spillet, man har ikke tidligere kunnet kjøre forskjellige kjøretøyer i UT og dette er helt nytt. Ellers er det lovet nye våpen, flere playmodes og div. div. i det endelige spillet.

Om dette rettferdiggjør en prislapp som tilsvarer et vanlig spill er en annen diskusjon. Personlig synes jeg at UT 2003 var for lite nyskapende over orginalen til at de kunne forlange full pris for det, men jeg kjøpte det da det kom i hyllene med en prislapp på 199,- og det gjorde det forholdsvis kort tid etter lansering. Jeg kommer ikke til å kjøpe UT 2004 til full pris om prislappen blir på 400+

Da venter jeg til det kommer ned i pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

greit nok at det har nye våpen,gamemodes, kjørbare enheter o.l.

samtidig forventet jeg ikke at dette kom til å bli et helt nytt konsept, det sa jeg heller ingenting om, jeg sa rett ut at dette var gørrkjedelig for min del. det føltes som om jeg spilte dette spillet for en del uker siden, bare i form av unreal 2 multiplayeren, og den er gratis ;)

synes ikke grafikken blir noe spesielt heller, ikke slik at jeg ønsker å stoppe opp for å studere omgivelsene.

alt i alt så hopper jeg over dette spillet...

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som syns menyene ble litt for glorete (bortsett fra deg da ridgea ;) )? Spesielt hovedmenyen så veldig retro ut, på en dårlig måte vel å merke etter min mening.

 

Jeg likte ikke UT'03 noe særlig så det var vanskelig å like '04. '03 og '04 gikk for mye i retningen av Quake, som jeg ikke er noe stor fan av.

Lenke til kommentar

Må desverre si at jeg ble litt skuffet over denne. :(

 

Virker som noe i gamplayet bare mangler + diverse andre ting som kun 9 units som jeg synes er for lite. Og grafikken er ikke god nok. Dårligere enn UT2K3.

 

Men jeg sier ikke at det var kjedelig ! Tvert imot... Men jeg må si at jeg hadde forventet mer, men mye kan jo forandre seg når det kommer ut. :ermm:

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
diverse andre ting som kun 9 units

 

Meiner du kjøretøy? Viss det er skins du meinar, så er det ein shitload av dei i fullversjonen.

 

Og grafikken er ikke god nok. Dårligere enn UT2K3.

 

Er berre medium grafikk settings i demoen som maks for å spara plass. Er vel high, higher og highest grafikk settings i fullversjonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...