Gå til innhold

Mus & matte skal kjøpes, max kr 1000.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pussig at ingen har nevt Mx310.

Er en genial mus, ikke så ekstrem stor å tung, så den passer perfekt til fps spill.

Har selv en icemat å synes den funler helt ok.

 

Men isteden for å spørre alle om hva de synes er best er det bedre å spørre om hva alle har...?

Jeg som har icemat synes den er best, og de som har fUNC synes nok en er best.

Dra til en du kjenner å prøv de forskjelige.. Alle har forskjelige meninger om den.. Er en vanesak det med mus/matte..

 

(tror ihvertfall jeg..)

Lenke til kommentar
hei :)

 

Jeg tenkte å kjøpe meg ny mus og musematte ettersom den gode gamle datamusen begynner å slite.

 

Jeg er int. i noe som fungerer godt til generelt bruk, og fungerer utmerket til spilling.

 

Tenkte litt på denne, men har hatt noen microsoft muser fra før,og de har ikke vært verdens beste. :)

 

1000kr ink. frakt er hva jeg gidder å bruke på dette, kanskje ikke så veldig mye, men er nok for mitt bruk.

 

Ville også fortrukket om nettbutikken tok visa ettersom jeg hater å tussle på postkontoret :p

har sånn pakke self drit god mus matte og KONGEN AV ALLE KONGER TIL MUS!!!!!! :devil:

 

Microsoft V4.0 :devil: + steel 4s :dribble: ..konge god... :laugh:

 

:w00t:

:w00t:

:w00t:

Lenke til kommentar

Steelpad og MS E4.0 har jeg og er godt fornøy.. eneste er at du bør ha mouse skates (følger med i pakken) på, blir mye smoothere og støyer mindre.

 

Har også både MX500 og MS E3.0 men personlig så liker jeg MS E4.0 best..

 

..hva skal jeg med alle disse musene :ermm:

Endret av klo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...