Gå til innhold

Mus & matte skal kjøpes, max kr 1000.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet mange muser og musematter men min mening er at svært lite kan måle seg med mx300 og func 1030 eventuelt med skatez dersom du liker at musen har det såpeglatt. Men først og fremst kommer valg av mus an på hva slags mus du liker. Noen har store hender andre har små osv. Finnes ikke en mus som er den beste til alle i hele verden. Test før du kjøper er nok et godt råd.

Lenke til kommentar

Det er smak og behag - mener at både MX500 og Intellimouse er til å anbefales... Personlig foretrekker jeg Intellimouse, ettersom at mx500 sitter bra i hånda - sitter den på en måte for bra. Det blir ekkelt for meg å spille med en mus som sitter klistra på hånda, liker den "ekle" friheten med intelli :p

 

Hvorvidt det berører musmatter bør du gå for fUnc eller Steelpad. Icemat er virkelig elendig :p Kjøpte bundelen og fikk icemat for "80kr".

Den mekker skrapelyder og blir IKKE noe bedre med skates!

 

Aner ikke hva jeg skal gjøre, skatesene mine er slitte som ****** og jeg trenger vel nye.. kan alltids prøve teip da.. :p

Lenke til kommentar
fUNC er oppskrytt, de slites veldig fort hvis du spiller mye... Har en sjøl og den er snart borte og har begynt å falle fra hverandre :thumbdown:

hmm... har hatt min func i snart 2 år nå.... eneste som har skjedd me min er at kanten på underlaget har krølla seg:P dette kommer av cola :p Tåler visst ikke at cola flyter rundt der i 4 døgn :\ :p Jeje at den faller fra hverandre eg godt gjort tror jeg... ;)

Lenke til kommentar

RAzer boomslang:

 

2100 dpi (dots per inch)

kuleoptisk mus (optiske sensorer som leser kulens bevegelser)

Formen er laget slik at hånda ligger mest mye naturlig rundt den.

Et fast grep er lett her.

Musa er ikke bra for de med tjukke fingre.

(verdens mest presise mus)

 

Microsft intelli 3.0

 

7-800 dpi

Optisk som selges med icemat de fleste steder.

En forsovit veldig stor i størrelsen men likevel mindre en razor.

Veldig godt passet til hånda.

konkurere godt mot razor.

Ettersom boomslangen er så stor er det dens bakdel.

Knappene kan for mange virke håpløst da du trykker med midten av fingeren.

Dette er den musa jeg spiller med og har ikke opplevd noe dårlig med den.

Den lagger aldri elller noe som helst.

For emg er denne det ultimate etter å ha prøvd razor, Mx intelli, a4, etc

 

Microsodft intelli 4.0

1200 dpi

Optisk

Litt annerledes form enn 3.0

Kan oppleve lagg i windows. ellers en all aroud god mus slik som sin forgjenger 3.0

 

 

Mx seriene.

Om du vet åssen cordless desktop med mus og tastur som er trådløst.

Musene er litt bedra version av dem.

Tung stabil og høy dpi

God og holde i. Lagger ikke

trådløs

(eneste minuset er at den er oppladbar.. men levetiden da du har lada den opp er

veldig godt. så dette er ikke et dårlig valg.

 

 

jeg anbefalerat du tar en test spille litt med dem eller kjenne på dem før du kjøper..

den nye IE4 med den svæære icematen er sykt god.. svær er dne også.. større enn aimbot

Lenke til kommentar

hei kjøp the aimbot som du hadde tenkt på, jeg har den det er det beste jeg har prøvd når du får på skates på Microsoft IME 4 og prøver den på steelpad 4S så får du ikke bedre kombinasjon musen glir så lett på paden, jeg har prøvd MX500 med func 1030 den er god den å men slår ikke det aimbot glir ikke så lett å Microsoft IME 4 har DPI på 1200 mens MX500 har DPI på 800 så Microsoft IME 4 er mer nøyaktig og den har et trinnløst hjul som du kan scrolle horisontalt og vertikalt med stor hastighet

Lenke til kommentar
hei kjøp the aimbot som du hadde tenkt på, jeg har den det er det beste jeg har prøvd når du får på skates på Microsoft IME 4 og prøver den på steelpad 4S så får du ikke bedre kombinasjon musen glir så lett på paden, jeg har prøvd MX500 med func 1030 den er god den å men slår ikke det aimbot glir ikke så lett å Microsoft IME 4 har DPI på 1200 mens MX500 har DPI på 800 så Microsoft IME 4 er mer nøyaktig og den har et trinnløst hjul som du kan scrolle horisontalt og vertikalt med stor hastighet

1200 er 4 ganger raskere en 800? :dontgetit:

Den skrollefunksjonen vet ikke om har noen funksjon for meg.

Stort sett litt surfing, jobb arbeid, men mest spilling :love:

Lenke til kommentar
hei kjøp the aimbot som du hadde tenkt på, jeg har den det er det beste jeg har prøvd når du får på skates på Microsoft IME 4 og prøver den på steelpad 4S så får du ikke bedre kombinasjon musen glir så lett på paden, jeg har prøvd MX500 med func 1030 den er god den å men slår ikke det aimbot glir ikke så lett å Microsoft IME 4 har DPI på 1200 mens MX500 har DPI på 800 så Microsoft IME 4 er mer nøyaktig og den har et trinnløst hjul som du kan scrolle horisontalt og vertikalt med stor hastighet

1200 er 4 ganger raskere en 800? :dontgetit:

Nei, hvis du leser innlegget hans bedre så ser du at han skriver: Microsoft IME 4 har DPI på 1200 mens MX500 har DPI på 800 så Microsoft IME 4 er mer nøyaktig.

Han mener at IE 4 er mer nøyaktig, ikke at den er 4ganger mer nøyaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...