Gå til innhold

Nokia 6600


Anbefalte innlegg

* Hei jeg kjøpte meg nokia 6600 for en 2-3 dager sia, og sliter veldig med å finne stoppe klokke og nedteller "funksjon" virker nesten som det ikke er det på Nokia 6600, stemmer det? synest at det ville VERT VELDIG rart om det ikke hadde vert stoppe klokke og nedtellings "funksjon" på den NYESTE og "råeste" mobilen fra nokia. jeg kjøpte det for jeg ville ha en mobil som har ALT, men no ser det ut til at jeg mangler 2 vesentlig VIKTIG tinger.

 

* Vist det ikke er stoppe klokke og nedtellings "funksjon" finnes det et program som i kan laste ned/kjøpe som gjlr slik at jeg får det på mobilen min. og er det noen andre program som dere anbefaler meg å bruke? hvor finner jeg dem?

 

* Min 6600 bruker lang tid med å "starte" opp og for a gå fra A til B, virker som det er en for liten CPU i 6600, andre som har dette problemet?

 

jeg håpere det er noen som tar seg tid til å svare en "njub" som enda ikke vet så mye om 6600, og som kan hjelpe meg med mine problemer:)

 

 

Takker uansett:)

 

 

:thumbs: *MysticoN* :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min er litt treg å starte opp, men ikke særlig treg til å "gå fra A til B". Bare av og til hvis jeg kjører flere porgrammer eller driver på med BT (installering osv).

I forhold til min forrige telefon (T68i) er den veldig rask, spesielt på SMS.

 

EDIT: skrivefeil

Endret av oro2
Lenke til kommentar

Hei til MysticoN

 

At tlf er litt treg kommer av det kjøres progarm i bakgrunn,min også er det og flere her inne sier også det,min tar ca.30 sekunder når jeg slår den på før den er i menyen,det finnes ikke nedtelling og stoppeklokke på.

En annen ting,hvorfor undersøker ikke dere hva som finnes på tlf før dere kjøper den slik at dere ikke får en overraskelse når dere får den?

Lenke til kommentar

Du har nok bare mange programmer / tasker oppe samtidig.

 

Du løser det ved å holde inne menyknappen, til det dukker opp en meny til venstre på displayet. Den viser hvilke prosesser du har åpen.

 

Lukk disse, da mange sikkert er unødvendig.

 

Jeg fikk msn på mobilen min forgårs. Vanvittig bra.

Lenke til kommentar
Du har nok bare mange programmer / tasker oppe samtidig.

 

Du løser det ved å holde inne menyknappen, til det dukker opp en meny til venstre på displayet. Den viser hvilke prosesser du har åpen.

 

Lukk disse, da mange sikkert er unødvendig.

 

Jeg fikk msn på mobilen min forgårs. Vanvittig bra.

Fikk du "MSN" eller "Agile Messenger" inn på mobilen?

Lenke til kommentar

takker for all den gode infoen dere gidde meg:) det tar vel en ca 30s-1min for at mobilen slår seg på, men det viste seg at jeg hadde 4-5 program oppe så no er no det fixet, så det problemet er no løst:) men kor lenge varer bateriet deres? mitt varer vel i ca 48 timer:( uvandt å lade anna hver dag!!!

 

 

Seffen2k kor kan i laste ned det klokke programet du snakker om??

Lenke til kommentar
men kor lenge varer bateriet deres? mitt varer vel i ca 48 timer:( uvandt å lade anna hver dag!!!

Jeg lader hver dag, men da bruker jeg den kanskje litt mye.. Og BT står på endel.. Kunne sikkert holdt i to dager, men vil ikke risikere å gå tom for batteri når jeg er ute en plass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...