Gå til innhold

Tips til modding av Chieftec og div andre ting?


Anbefalte innlegg

viss jeg husker rett har det vært diskutert/sagt at chieftec dargon har popnagler som holger "toppen" på plass.. da må du ta ut av all hw og borre ut naglene får å få av lokket..

 

og 4kald katoder er ikke vits. det er bare uber harry (syns eg) hadde 1lilla og en blå sjøl som jeg bytta i uv med en venn av meg.. og ha uv kald katode i tillegg til andre farger/lysende vifter ol er ikke vits... uv lyset lyser dårlig om du har annet lys som lyser opp samme området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ein sånn må eg ha meg :D

 

Så det er berre å plugga i enrmax viftene mine og så stille eg hastigheten der?(sjølv om det er manuell styring på dei vill vel det virka?)

Det er bare å koble Enermax viftene til en viftestyring. Det eneste du må passe på er at den manuelle styringen står på fullt. Hvis den ikke står på max, så blir jo max på viftestyringen den instillingen den manuelle styringen er på.. Var litt dårlig forklart, men du forstår det vel kanskje :p

 

En annen ting er at jeg også kjøpte det Vindus-kitet(bare uten blått plexi) og jeg klarte aldri å få vinduet på plass. Det gikk greit å skjære hull, men jeg klarte aldri å få festet glasset med listen. Det endte med at jeg måtte kjøpe den ferdige versjonen fra Chieftec :( :( ... Men hvis du fester med silikon går det sikkert bra, men hvordan skal du klare å få kantene der du har skjært til å se pene ut?

 

Lykke til med prosjektet!!!

Lenke til kommentar

Ok, eg forstår!

 

Men eg skal ikkje ha uv for å lysa opp, berre til å få dei tingene som lyser av uv til å lysa, så viss eg har 1 uv katode og 1 blå katode, vil det då lysa blått? Og samtidig lyse dei tingene som reagere på uv?

 

Edit: Eit spørsmål til, kor tjukkt plexiglass børt eg ha?

 

Takk for alle svarene :D

Endret av Hanza
Lenke til kommentar
Ok, eg forstår!

 

Men eg skal ikkje ha uv for å lysa opp, berre til å få dei tingene som lyser av uv til å lysa, så viss eg har 1 uv katode og 1 blå katode, vil det då lysa blått? Og samtidig lyse dei tingene som reagere på uv?

 

 

 

Anbefaler deg å ha to blåe katoder og en uv katode En av hver vil ikke lys opp nok. Plasser en blå oppe og en blå nede + uv katoden nede.

Ligg unna Ac ryan. Lydsensoren på mine gikk i stykker etter 2 dager. Sats heller på sunbeam. :thumbs:

Endret av dassen
Lenke til kommentar

Ok, men då må eg jo ha 2 basic kit alikavell, og då slenger eg på eit ekstra lys som eg berre har liggande!(eg har cash $$$$$$)

 

Og eg kan jo ikkje setta dei til å blinka uten å ha 2 basic kit...

 

Sunbeam Kald Katode Sound Control 79,00kr

Ein slik ein kontroll til katodene då?

Lenke til kommentar
Sunbeam Kald Katode, 30cm, Blå/Rød/Grønn/UV osv 55,00kr  x4

skal du ha en av hver farge? :dontgetit: (hvis du skal ha 1 så er Uv feteste, og da kan du slenge på uv reaktive kabler)

 

Edit: såå lenger oppe.. men har hørt at uv effekten blir dempet noe krafig hvis den brukes sammen med neon..

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...