Gå til innhold

Tips til modding av Chieftec og div andre ting?


Anbefalte innlegg

Eg har eit chieftech midi dragon kabinett, og tenkte eg skulle "pynta" litt på det og gi litt betre levekår for innbyggarane :D

 

Så eg har tenkt på å kjøpa desse delane og eg har lyst på tips og råd frå deko!

 

Eg håpe at detta er rette plassen å posta det på...

 

Alle tingene er frå microplex, viss nokon veit om billegare plassar så sei ifrå.

 

Sunbeam LED, UltraBright, 5mm, 5V, Blå 18,00kr

Sunbeam LED, UltraBright, 5mm, 5V, Rød 18,00 kr

 

Dei to har eg tenkt til å bytta ut "på" lyset og "arbeid" lyset med, viss du skjønner kva eg meiner, det kan vel ikkje vera vanskeleg?

 

 

Sunbeam forlengerkabel til Kald Katode 15,00kr x2 ( I tilfelle eg får bruk for det)

Sunbeam Kald Katode Sound Control 79,00kr (kult)

Sunbeam Kald Katode Basic Kit 65,00kr x2

Sunbeam Kald Katode, 30cm, Blå/Rød/Grønn/UV osv 55,00kr x4

 

Eg må jo ha lys :-D, eg kunne sikkert ha klart meg med 2 lys, 1 basic kit, men for sikkerhets skyld, og dessutan er det ikkje så farleg om eg ikkje får bruk for alt.

 

 

 

Sunbeam Window Kit, Chieftec DX,Blå 400x330mm 125,00 kr

Windows Etch, Radiation 60,00 kr

 

Eg må jo sjølvsagt ha vindu, og er det window kitet der ok?(viss det ikkje duger kjøper eg blank plexi av glassmesteren, men eg har lyst på blå plexi :D)

Og eg trur det blir tøft med det "klistremerket" der :)

 

 

Enermax vifte, 67m³/time, 14-32 dB(A) 80x80mm 115,00 x3

Enermax vifte, 137m³/time, 22-39dB(A) 120x120m 185,00

 

Eg vil ha masse luft og vifter som SER BRA ut, då er vel Enermax eit "betre" kjøp enn paps vifter(dei ser stygge ut)?

Eg skal då ha dei 3 80mm viftene der det er laga plass til det, 1 framme nede og 2 bak oppe. Og den siste 120mm skal eg bora hol i kabinettet til, noko tips kor eg bør ha den?

 

Og så lure eg litt på viftestyring, det står at det er manuell justering på viftene, men virke det bra?

Då må eg vell åpna kabinettet kvar gong eg skal skifta hastighet?

Då er det vel betre å kjøpa ein viftestyring med 4 kanalar som eg kan setta i ein av brønnane?

Kva slags viftestyring skal eg då kjøpa og korleis koble eg viftene til denna?(det hadde vert ein fordel om eg hadde fått igjenn "døra" etter å ha satt inn viftestyringen)

 

 

fUnc surface 1030 musmatte, Sort/Sort 258,00

 

hehe, det høyre kanskje ikkje heima her men eg treng og ei bra matta til mx700en min, denna her gjer vel jobben godt nok?

 

Har deko nåken andre tips til ka eg kan gjera?

Endret av Hanza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

antar kabinett døra di er rent metall. uten mulighet for vindu.. altså du trenger å kutte.. jeg har selv testet og det er umulig omtrent om du ikke kan sveise litt.

 

hva med å droppe window kitet og dra på glassmesteren og be om deler av plexiglass som er til overs.. så lage litt ordentlig form på skjæringa,,

 

forlengeren til kald katodene er nødvendig uansett. kablene er ca 10 ca standar.. det holder ikek til plassering.

 

funcen.. jo jeg kan anbefale den nye størrelsen på icemat, steelpad 4d

eller func

Lenke til kommentar

angående det windowkitet, er det ikkje sånn at eg berre får eit vindu + list, og så må eg skjæra hol i døra?

 

Det er jo det eg har tenkt til, og eg tenkte det var lika greit å kjøpa det fordi då slepp eg å kjøpa list utenom + at det er blåfarga!

Lenke til kommentar

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKCHDXBL

 

der har du den, får ikkje ei heil dør, berre vindu, men det går an å kjøpa ei heil dør til 450 av chiftec men det gjer eg i vertfall ikkje :D

 

Edit: linka til fulltower windowkitet....., det vinduet d er bilde av der er heilt feil, det er døra til chieftech til 450....

Endret av Hanza
Lenke til kommentar

tenker du på toppen av kabinett.. kommer litt an på om toppen er selve metallet som er øverst eller om det enda et lag som er under der igjen.. hvis du skjønner..

 

120*120 vifte skal vel passe inn der.. vil såfall ikek anbefale plexi der oppe hvis det er noe som holder resten av shiten sammen.. men skal ikke gjøre det.

Kutt heller hull og runding så vifta passer og press den i :D

 

og du trenger noe ****** me kutting ettersom kabinettet er så sinnsykt solid. mitt big tower chieftech veier opp mot 30 kilo eller mer.

det heter ikek dragon.. og husker ikke navnet på mitt

Lenke til kommentar

Dete er berre 1 lag, og viss eg kutter hol der så ser eg rett ned på strømforsyning ol, så eg trur eg går for plexi, og setter vifta inn i plexien igjenn :D

 

Det holder ikkje resten av kabinettet oppe, går fint det...

 

Men har nokon fleire såørsmål, korleis skal eg festa plexiglasset?

 

Og kva slags list skal eg kjøpa?

 

Og er de enermax viftene greie nokk?(d ser jo mykje betre ut enn dei andre)

Lenke til kommentar

du trenger ikke lister.. la det være metall til å kunne feste plexi glasset..

Bruk skruer eller plugger til å holde det.

 

trur da enermax viftene er greie nok.. men delta viftene er nok bedre.. 120*120 er sinnsykt brae.. blåser som ******. ikke kjøp den beste.. hvis du gjør det så må du koble en 7 volts ledning til den og ikke 12.. altså den røde er 7 volts.. og gul er 12 trur jeg..

 

Kutt ledningen til koblingen og snu den og fest mednoe teip. da skal den blåse på ahlve hastighetne og bråker dne ikke så mye..

Lenke til kommentar
angående det windowkitet, er det ikkje sånn at eg berre får eit vindu + list, og så må eg skjæra hol i døra?

 

Det er jo det eg har tenkt til, og eg tenkte det var lika greit å kjøpa det fordi då slepp eg å kjøpa list utenom + at det er blåfarga!

Skal du få hele døren må du bestille fra komplett men

denne

Kommer som hel dør med håndtak og lås. Den er orginal da så den kan ikke betegnes som noen case mod

 

Viftestyringa fungerer slik at du plugger inn vanlig 4 pins for strømm og setter i 3 pins ledningene fra viftene enkelt og greit ... Men det kommer litt an på hva slags viftestyring da... Husk at det følger med bruksandvisning

Endret av dassen
Lenke til kommentar
ja, veit det :-D, skal kjøpa glass og gjera det sjølv!

 

Ok, men på desse enermax viftene er det med manuell styring, men eg akn berre drita i den då når eg kjøpe "skikkeled" viftestyring?

Det er bestandig no drit å åpne og lukke hele tida når du skal bytte på å spille og sitte vanlig med skrivearbeid eller internett. Ser også mer elegant ut med viftestyring. Får sunbeam rheobus i posten i morgen. æ glæd mæ vilt. :dribble:

Lenke til kommentar

Når du skal feste glasset anbefaler jeg å bruke silikon for vårtom ( sånn blank en )

Det henger bra Hvis du ikke skal ha plexi som veier fire tonn eller noe)

Det er alltid en sjanse for at glasset sprekker når du borer skruehull

Spør hos glassmesteren om plexien tåler boring da er du sikker :yes:

Driver akkurat på med samme prosjekt nå, og jeg sier bare at toppen ikke er helt grei å få av på alle kab. :no:

Kjør på det blir sikker bra!! :thumbs:

Post et bilde hvis d går noe fremover :laugh:

Lenke til kommentar

Ok, eg kjem ikkje til å skru glaset fast, enten bruke eg ein slags teip eller så bruke eg silikon som du anbefaller :)

 

Eg skal nok få "hol" i toppen, den er akkurat lik som døra så det går nokk fint!

 

Eg kjem sikkert ikkje til å begynna før om 1 månad, men eg skal posta bilete når eg kjem igang, no planlegge eg for at det skal bli BRA :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...