FuglFøniks Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Hei, håper noen kan hjelpe meg litt nå. har lastet ned ( ) CS Condition Zero, men har ingen "game" fil, altså fil til å starte spillet. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det/få startet opp spillet? Beklager hvis dette var feilposting, visste ikke helt hvor jeg skulle poste.
Shimano Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Er ikke dette et frittstående spill som faktisk koster penger og IKKE en mod til Half-Life (som 'vanlig' CS)¨?
FuglFøniks Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Er ikke dette et frittstående spill som faktisk koster penger og IKKE en mod til Half-Life (som 'vanlig' CS)¨? Ja, og det har jeg lastet ned? Problemet er?
FuglFøniks Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Spm er egentlig: Hvordan åpne et spill/applikasjon, når man ikke har start fil?
Shimano Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Ja, og det har jeg lastet ned? Problemet er? Sånn bortsett fra at det ikke er sluppet offisielt enda og dermed må være en piratkopi? Ingenting.
Ernie Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Tror vi stopper denne her jeg... Det å laste ned noe slikt er ikke lov, og hvis du hadde lest retningslinjene litt så ville du kommet frem til at dette er noe vi dermed ikke diskuterer slikt.
Anbefalte innlegg