Merlin Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Når kommer disse?, noen som vet sånn ca. Gleder meg litt må jeg si
Manx Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Hvis det er Cat. 4.1 du mener så er de kommet, de kom rundt 15. januar. Men hvis du mener 4.2 så kommer vel de innen et par-tre uker.
starving Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 det kommer vel nye drivere ca hver måned. så kommer sikkert om to uker eller no.
Windoge Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Er ikke så mye å glede seg til . Enten merker jeg flere problemer, eller så merker jeg ingen forbedringer uten problemer.
lenny25 Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Jepp,ser ikke vitsen med å oppgradere driverne hele tiden, såfremt man ikke har noe trøbbel
Alastor Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 drivere skal kun oppgraderes om en har trøbbel med de man bruker fra før.
Merlin Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 drivere skal kun oppgraderes om en har trøbbel med de man bruker fra før. sant, men drivere har også forbedringer i SPILL Derfor kan det være lurt å oppgradere.
Monkey Spr@yer Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 drivere skal kun oppgraderes om en har trøbbel med de man bruker fra før. Eller hvis de støtter nyere DX eller andre ting (Overdrive, VPU Recover, osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå