Gå til innhold

Sapphire vs. PowerColor


sindre313

Anbefalte innlegg

Er enig med deg at prisen på PowerColor kunne vært enda lavere hvis produsenten(e) hadde kutta litt på bundelen, men det er for å tjene ekstra penger antar jeg og den eneste måten et spill som TRAOD kan selge på er å putte den i en unødvendig "fyldig" bundle.

Der tar du nok veldig feil. TRAOD er faktisk populært og selger godt. PC-versjonen fikk god kritikk på bl. a. Gamer.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er enig med deg at prisen på PowerColor kunne vært enda lavere hvis produsenten(e) hadde kutta litt på bundelen, men det er for å tjene ekstra penger antar jeg og den eneste måten et spill som TRAOD kan selge på er å putte den i en unødvendig "fyldig" bundle.

Der tar du nok veldig feil. TRAOD er faktisk populært og selger godt. PC-versjonen fikk god kritikk på bl. a. Gamer.no.

Vel, Gamer.no er bare én av 10000 andre nettsteder som anmelder spill der ute.

Men hvis noen er hyppe på TRAOD er det bare å sende en PM, selger det for 100 spenn brukt en gang :yes:

 

TJ: Det er nok du som tar grundig feil: Gamespot Imponerende: NEI :p

Lenke til kommentar
ser vi på bundelen :

bundelen på Powercolor er DÅRLIG.

 

Tomb raider= WOW elendig styring og tåpelig spel. (bare for spesielle fans syns eg)

Mutha fucker trucks er latterlig dårlig..

 

Bundelen er bedre på sapphire synst eg, SOF2 og Return of castle wolvenstein er vel spel som er ganske greie. PLUSS at du får eit overklokkings programm :)

 

og ja har selv powercolor.. ytelses messig er eg veldig fornøgd men personlig bryr eg meg ikkje om bundelen..

 

mulig powercolor har litt høgare clocke frekvenser, veit ikkje heilt.

 

hadde eg hatt valget nå hadde eg gått for sapphire!

De nyeste Sapphire kortene inneholder Tomb Raider: Angel og darkness, mens de inneholdt RTCW + før. TR:AOD er et utrolig dårlig spill, var 5 mins på harddisken min før jeg slettet det! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Si dette til mordi: sapphire eller powercolor. også sier hun et av dem, for du vil ikke angre på hva hu valgte.

det eneste du vil angre på er at du stilte opp denne tråden her sånn at det skaper flere problemer for valget ditt!

 

MvH Den Hellige Kua!

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar

Hvis de fleste er som meg, så betyr ikke de spillene som følger med så utrolig mye, er jo selvsagt greit å få et par spill, men sånne "diverse" spill kunne de spart seg for. Du taper nok ingenting uansett hvilket kort du velger, kjøp det som passer deg best ;)

 

Rundt 70%+ av 9800Pro eiere her på forumet har PowerColor, og ser ut som mange er fornøyde ;)

Lenke til kommentar
Valget faller hos PowerColor hos meg:

- God overklokkingsevne

- Ny Vifte (Identisk sapphire sin)

- Stor Bundle

- God kritikk

 

Kortene er helt identiske men PowerColor kortet kan klokkes litt lenger  :yes:

Er det Samsung minne på den nye rev. av PowerColor korta da?

Samsung 2,8ns minne ;)

Jeg har nyeste rev. og det har hynix minnet.

Lenke til kommentar
Valget faller hos PowerColor hos meg:

- God overklokkingsevne

- Ny Vifte (Identisk sapphire sin)

- Stor Bundle

- God kritikk

 

Kortene er helt identiske men PowerColor kortet kan klokkes litt lenger  :yes:

Er det Samsung minne på den nye rev. av PowerColor korta da?

Samsung 2,8ns minne ;)

Jeg har nyeste rev. og det har hynix minnet.

HVORDAN KAN JEG SE HVILKET MINNE JEG HAR PÅ MITT pOWERcOLOR KORT????

 

Ops Caps Lock :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...