Gå til innhold

Sapphire vs. PowerColor


sindre313

Anbefalte innlegg

Begge kortene er identiske, men Power Color sitt har fått litt dårlige kritikker over dårlige vifter og at det blir varmt! Du burde da velge Sapphire sitt Radeon kort. :)

Du har helt rett! :yes:

Ja :roll: Men de har jo skiftet ut viftene!!! :roll:

ja det har jeg hørt Minst 1000 ganger nå. så du trenger ikke fortetelle meg det.

men min følse av power color er heller dårlig uansett om de har bytta vifte eller ikke. det er jo et såkalt billig merke. men de funker vel etterhvert de også. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Ta Sapphire...

 

Verdes største grafikkkortprodusent! :yes:

beklager å måtte skuffe deg, men det er nok asus..

 

@topic:

det er jo bare å lese testene av sapphire 9800 pro og testene av pc9800pro så baserer du valget på testene.

Lenke til kommentar
Ta Sapphire...

 

Verdes største grafikkkortprodusent!  :yes:

beklager å måtte skuffe deg, men det er nok asus..

 

@topic:

det er jo bare å lese testene av sapphire 9800 pro og testene av pc9800pro så baserer du valget på testene.

Er asus verdens størstegrafikk produsent? det kan vel ikke stemme, syns ikke asus er det merketdet blir snakket mest om, det er heller sapphire, power color og hercules som det går mest av ville jeg trodd ihvertfall. men det er bare noe jeg tror...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Ta Sapphire...

 

Verdes største grafikkkortprodusent!  :yes:

beklager å måtte skuffe deg, men det er nok asus..

 

@topic:

det er jo bare å lese testene av sapphire 9800 pro og testene av pc9800pro så baserer du valget på testene.

Er asus verdens størstegrafikk produsent? det kan vel ikke stemme, syns ikke asus er det merketdet blir snakket mest om, det er heller sapphire, power color og hercules som det går mest av ville jeg trodd ihvertfall. men det er bare noe jeg tror...

at sapphire og pc er de to merkene som blir diskutert mest her på forumet er vel pga dette er de 2 billigste kortene, og de appelerer mest.

asus er nok den mest anerkjente, samt kjent for best kvalitet.

tror nok de fleste hadde valgt asus hvis de skulle valgt uansett pris.

Lenke til kommentar
Ta Sapphire...

 

Verdes største grafikkkortprodusent! :yes:

Her vil jeg tro du tar feil. Etter det jeg vet så har ikke Sapphire store deler av OEM markedet, og det er nettopp her de store skjermkortprodusentene sikrer seg enda større andeler av markedet. Men jeg er usikker på hvilken skjermkort produsent som er verdens største for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Er det sant at den nye rev'en av PowerColor har Coeclock 400 Mhz? Så da er powercolor kortet bedre en et stock shappire?

det tviler jeg på mtp at det bare er 12mhz unna 9800XT..

Lenke til kommentar
Jaja, vi får spørre topic starteren: har du bestemt deg for hvilken kort nå el?

Jeg fikk PowerColor i posten i dag!

Jeg fikk også Powercolor 9800Pro, for litt siden.

Jeg fikk det bokstavelig talt, måtte bare betale 100kr for det :) (en-null-null :p)

Mne jeg angrer bittert på at jeg kjøpte PowerColor :wallbash: Kortet mitt var den gamle revisjonen og kortet klokket eldendig! Samtidig som eg fikk 500 mindre i 3DMark01. Hynix minne var deg og! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...