40belowsummer Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 (endret) skremende hvis dette blir resultatet! Endret 8. februar 2004 av 40belowsummer
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 (endret) hvorfor ? hva hvis 97% av de som har valgt ingen\piratkopierer faktisk er personer som ikke gidder kjøpe spill pga ingenting bra kommer ut ? er jo gamer.no som legger opp til en idiotisk poll som ikke gir et korrekt resultat. hadde vært et par hakk bedre hadde man byttet og lagt til et ekstra valg som heter ingen, så kan piratkopierer stå for seg selv. jeg gidder ikke sløse bort penger på spill som ikke er verdt å ha, hva skal jeg med en dvdboks jeg kun kan stirre på i ren irritasjon over at jeg faktisk var dum nok til å legge ut 450kr for å anskaffe.. antall prosent som piratkopierer er i seg selv ikke bare et signal om hvor "slemme" man er, men det er også et klinkende klart signal om hva slags kvalitet dagens spill har. jeg savner skikkelige spill, day of the tentacle f.eks, et genialt spill jeg uten problemer hadde punget ut for i dag, isteden så er det noe møl de slenger på oss. electronic arts legger penga på bordet og kjøper opp div store titler så de kan tjene enda mer penger, resultatet er fine salgstall, men folket føler seg svindlet. its all about the money, its all about the...... så lenge de sitter med den tankegangen så har jeg ingenting imot at et par grådige firmaer ender opp med konkurs, har de ingenting å tilføye så kan de heller forsvinne uten å forpeste oss gamere med elendige spill.. men selvsagt er det ikke så blodig enkelt, det er faktisk de seriøse og skikkelige produsentene som går adundas, takket være de større gutta som stort sett er electronic arts.hvordan folk kan hate microsoft uten å i det hele tatt kommentere EA og politikken deres er nå hinsides ALL fornuft. per i dag så kjøper jeg ikke et eneste EA produkt, dette er selvsagt pga en del småting osv,samt en del ting som faktisk betyr mye for meg (og jeg liker å anse meg som en gjennomsnittlig gamer, så jeg regner med det betyr noe for dere også). det som irriterer meg mest med ea er disse oppkjøpene av titler, en av disse er oppkjøpet av westwood studios (nei, jeg har ikke klaget nok angående dette) kanskje jeg var for hekta, but here goes. hva var noe av det mest fantastiske med c&c, jo, gameplayet, hvordan man ble så fordømt opphengt i historien til spillet, hvordan man ønsket å vite en god del om de forskjellge fraksjonene (gdi vs nod). en av tingene man kan takke for dette er fmv sekvensene som westwood benyttet seg av.dette kombinert med skuespillere som gjorde det hele interessant og du følte at du faktisk kjempet for noe. det å velge side ble noe mer enn bare å velge for moro skyld uten at man brydde seg spesielt. jeg har ikke spilt c&c som GDI (beta testen til renegade var vel første gangen, men da var det tilfeldig hvordan man havnet på lag). dette takket være historien til spillet, jeg ble litt mer opphengt i historien og bakgrunnen som ble skapt rundt spillet. at man ble så opphengt i historien rundt spillet er soleklart takket være fmv sekvensene som ble brukt. hva var det første EA gjorde ? de stengte fmv avdelingen, utgifter som kunne skjæres bort... hva får vi nå ? mission loading, kanskje et par tanks som skyter på noe, så får du vite hva du skal gjøre... men HVORFOR skal du gjøre det ? er det i det hele tatt en grunn ? kan ingen fortelle bakgrunnen for det som skjer... jeg kan skrive side opp og side ned om denne saken,men jeg orker ikke, det har ingen nytte uansett, og nå skal jeg ut for å jogge noen mener ms er djevelen, jeg mener EA og all about the money tankegangen er djevelen innen spillverdenen... la folket piratkopiere så mye de enn ønsker, så lenge man bruker de skarve kronene på titler som faktisk fortjener det. kan noen her gi meg en temmelig god grunn for at man skal bruke 450kr på et spill som er elendig ? da er det vel på tide at man begynner med pris-rangering, gode spill kan koste rundt 400kr og prisen synker jo dårligere spillet er. ærlig talt, 450kr for et spill du kommer til å spille i 1-2 dager for så å gjøre sitt ytterste for å glemme, NEI TAKK jeg gidder ikke å piratkopiere noe som helst lenger, er ikke spillet verdt mine penger så er det hvertfall ikke verdt noen gb på harddisken. Endret 8. februar 2004 av Slettet-80wCWpIM
Thorvald Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 det som irriterer meg mest med ea er disse oppkjøpene av titler, en av disse er oppkjøpet av westwood studios (nei, jeg har ikke klaget nok angående dette) Amen i kjerka... Har foresten kjøpt alle comand & conquer orginalt. Det var verdt pengene.
Merlin Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 hvorfor ?hva hvis 97% av de som har valgt ingen\piratkopierer faktisk er personer som ikke gidder kjøpe spill pga ingenting bra kommer ut ? er jo gamer.no som legger opp til en idiotisk poll som ikke gir et korrekt resultat. hadde vært et par hakk bedre hadde man byttet og lagt til et ekstra valg som heter ingen, så kan piratkopierer stå for seg selv. jeg gidder ikke sløse bort penger på spill som ikke er verdt å ha, hva skal jeg med en dvdboks jeg kun kan stirre på i ren irritasjon over at jeg faktisk var dum nok til å legge ut 450kr for å anskaffe.. antall prosent som piratkopierer er i seg selv ikke bare et signal om hvor "slemme" man er, men det er også et klinkende klart signal om hva slags kvalitet dagens spill har. jeg savner skikkelige spill, day of the tentacle f.eks, et genialt spill jeg uten problemer hadde punget ut for i dag, isteden så er det noe møl de slenger på oss. electronic arts legger penga på bordet og kjøper opp div store titler så de kan tjene enda mer penger, resultatet er fine salgstall, men folket føler seg svindlet. its all about the money, its all about the...... så lenge de sitter med den tankegangen så har jeg ingenting imot at et par grådige firmaer ender opp med konkurs, har de ingenting å tilføye så kan de heller forsvinne uten å forpeste oss gamere med elendige spill.. men selvsagt er det ikke så blodig enkelt, det er faktisk de seriøse og skikkelige produsentene som går adundas, takket være de større gutta som stort sett er electronic arts.hvordan folk kan hate microsoft uten å i det hele tatt kommentere EA og politikken deres er nå hinsides ALL fornuft. per i dag så kjøper jeg ikke et eneste EA produkt, dette er selvsagt pga en del småting osv,samt en del ting som faktisk betyr mye for meg (og jeg liker å anse meg som en gjennomsnittlig gamer, så jeg regner med det betyr noe for dere også). det som irriterer meg mest med ea er disse oppkjøpene av titler, en av disse er oppkjøpet av westwood studios (nei, jeg har ikke klaget nok angående dette) kanskje jeg var for hekta, but here goes. hva var noe av det mest fantastiske med c&c, jo, gameplayet, hvordan man ble så fordømt opphengt i historien til spillet, hvordan man ønsket å vite en god del om de forskjellge fraksjonene (gdi vs nod). en av tingene man kan takke for dette er fmv sekvensene som westwood benyttet seg av.dette kombinert med skuespillere som gjorde det hele interessant og du følte at du faktisk kjempet for noe. det å velge side ble noe mer enn bare å velge for moro skyld uten at man brydde seg spesielt. jeg har ikke spilt c&c som GDI (beta testen til renegade var vel første gangen, men da var det tilfeldig hvordan man havnet på lag). dette takket være historien til spillet, jeg ble litt mer opphengt i historien og bakgrunnen som ble skapt rundt spillet. at man ble så opphengt i historien rundt spillet er soleklart takket være fmv sekvensene som ble brukt. hva var det første EA gjorde ? de stengte fmv avdelingen, utgifter som kunne skjæres bort... hva får vi nå ? mission loading, kanskje et par tanks som skyter på noe, så får du vite hva du skal gjøre... men HVORFOR skal du gjøre det ? er det i det hele tatt en grunn ? kan ingen fortelle bakgrunnen for det som skjer... jeg kan skrive side opp og side ned om denne saken,men jeg orker ikke, det har ingen nytte uansett, og nå skal jeg ut for å jogge noen mener ms er djevelen, jeg mener EA og all about the money tankegangen er djevelen innen spillverdenen... la folket piratkopiere så mye de enn ønsker, så lenge man bruker de skarve kronene på titler som faktisk fortjener det. kan noen her gi meg en temmelig god grunn for at man skal bruke 450kr på et spill som er elendig ? da er det vel på tide at man begynner med pris-rangering, gode spill kan koste rundt 400kr og prisen synker jo dårligere spillet er. ærlig talt, 450kr for et spill du kommer til å spille i 1-2 dager for så å gjøre sitt ytterste for å glemme, NEI TAKK jeg gidder ikke å piratkopiere noe som helst lenger, er ikke spillet verdt mine penger så er det hvertfall ikke verdt noen gb på harddisken. wow, nice post ThomasM, er helt enig faktisk. Elendige spill og grådige spill bør aldri eksisterere men jeg synes at EA Games lager gode spill.
R@MB@stix Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Helt enig med dere der! Synes EA Games lager ganske mye bra , men over halvparten de punger ut er noe ikke burde ha sett dagslyset... Men konkrete eksempler: Fifa & NHL serien...ja d har jo blitt tradisjon men det er sånn at , "ok publikum likte ikke dette , vi tar og gjør d litt bedre og setter ut akkurat samme shaitn , de merker ikke forskjell ! " og jeg trur at for eksempel TOCA race driver 2 (jeg vet ikke HVEM som har laget eller produsert dette men dere skjønner pointet) ja de likte ikke det og det i enern...så vi putter det her også , kanskje de har forandret meningen i løpet av årene... Man satser for mye på grafikken , til slutt blir spillan film og eneste nettopp DU kan gjøre er å trykke på NEXT , NEXT ...gameplayet blir dårligere ! som Colin Mcrae 2 ..STRÅLENDE spill , Colin Mcrae 3 ,,DÅRLIG ..synes også c&c begynner å gå for langt ...
Pastor Lorentzen Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 hvorfor ?hva hvis 97% av de som har valgt ingen\piratkopierer faktisk er personer som ikke gidder kjøpe spill pga ingenting bra kommer ut ? Så majoriteten av de som følger aktivt med på en spillside og et spillforum spiller aldri spill i det hele tatt, fordi det er for mange dårlige spill? Jeg kjøper ikke det argumentet. antall prosent som piratkopierer er i seg selv ikke bare et signal om hvor "slemme" man er, men det er også et klinkende klart signal om hva slags kvalitet dagens spill har. Folk piratkopierer fordi man kan. Det er ikke noe signal om noe som helst, bortsett fra mangel på respekt for andres opphavsverk. Om man ikke synes kvaliteten på et produkt er bra nok, så gir det en ikke retten til å skaffe seg produktet gratis for det. jeg savner skikkelige spill, day of the tentacle f.eks, et genialt spill jeg uten problemer hadde punget ut for i dag, isteden så er det noe møl de slenger på oss. Det kommer ut veldig mange bra spill i dag. Men hvis du er på jakt etter nøyaktig de samme spillopplevelsene du hadde for ti år siden, så leter du forgjeves. Ikke fordi det ikke finnes spill av samme høye kvalitet, men fordi minnene av de gamle spillene er forgylte og opphøyet til en uoppnåelig kvalitet av deg selv, og ingenting kan hamle opp med den opprinnelige ubesudlede opplevelsen av å spille de spillene. per i dag så kjøper jeg ikke et eneste EA produkt, dette er selvsagt pga en del småting osv,samt en del ting som faktisk betyr mye for meg (og jeg liker å anse meg som en gjennomsnittlig gamer, så jeg regner med det betyr noe for dere også). det som irriterer meg mest med ea er disse oppkjøpene av titler, en av disse er oppkjøpet av westwood studios (nei, jeg har ikke klaget nok angående dette) Å nei, her kommer den gamle fanesaken igjen, de store, slemme EA som ødelegger for alle. Har du noengang tenkt på at om ikke Westwood hadde sagt ja til EAs tilbud, så hadde ikke EA fått kjøpt Westwood. Det var Westwood som valgte å selge firmaet sitt til EA. Med mindre EA har ansatt hypnotisøren Mandrake, og han bruker en hypnotisk gestus til å lure alle disse kvalitetsfirmaene til å selge seg selv til EA. EA kan ikke tvinge noen til å bli oppkjøpt. Det er firmaene selv som sier ja til å bli med i EA. noen mener ms er djevelen, jeg mener EA og all about the money tankegangen er djevelen innen spillverdenen... EA er spesialister til å lage spill som selger. Spill som massemarkedet vil ha = spill som selger. Slik fungerer markedsøkonomien. Men det fine er at det også finner spill som massemarkedet ikke vil ha, dersom man leter litt. Dessverre er det piratkopieringen av disse titlene som gjør at det blir stadig færre slike spill på PC, og at massemarked-spillene er i ferd med å ta over. PC-markedet har blitt veldig utvannet de siste årene, mange av de virkelig innovative titlene har forlengst flyktet til konsollene, fordi det er altfor risikabelt å lage noe på PC som ikke er et FPS eller et RTS. Mye på grunn av at titlene blir kopiert istedetfor solgt i større grad på PC enn på konsoll, fordi PC-eiere ikke gidder å bruke penger på noe de kan få gratis. kan noen her gi meg en temmelig god grunn for at man skal bruke 450kr på et spill som er elendig ? Det skal du selvsagt ikke, men du skal heller ikke forlange å få spille spillet gratis. da er det vel på tide at man begynner med pris-rangering, gode spill kan koste rundt 400kr og prisen synker jo dårligere spillet er. Det er jo en fantastisk god idé. Du kan jo lage en komité, så kan alle utgiverne sende spillene sine til deg, slik at du kan rangere kvaliteten på spillet, og dermed prisen. For det finnes jo kun en ren objektiv oppfatning av etvhert spill, og det er jo umulig at et spill du synes er dårlig faktisk kan falle i smak hos en annen person, og motsatt. ærlig talt, 450kr for et spill du kommer til å spille i 1-2 dager for så å gjøre sitt ytterste for å glemme, NEI TAKK Jeg skjønner ikke hvorfor du kjøper dårlige spill da. Jeg bruker pengene mine på spill jeg har lyst til å spille.
Shotgun Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Jeg pleier ikke å kjøpe spill på impuls uansett. Handler alltid etter at jeg har lest omtaler om dem. Der kommer gamer.no inn i bildet. De gjør en kjempejobb. Dessuten leser jeg her på forumet, og ser hva gutta sier. Da kjøper jeg spill. Har ikke sansen for piratkopiering. Det er vel de færreste som gidder å ha piratkopi av et dårlig spill, så jeg synes ikke det er noe argument for å kopiere. Men når det er sagt, så skal jeg ikke nekte på at jeg har spilt kopierte spill. Men jeg bruker ufattelig mye penger på spill til PC ThomasM: et meget fint innlegg du har skrevet.
Armalite66 Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 hvorfor ?hva hvis 97% av de som har valgt ingen\piratkopierer faktisk er personer som ikke gidder kjøpe spill pga ingenting bra kommer ut ? Så majoriteten av de som følger aktivt med på en spillside og et spillforum spiller aldri spill i det hele tatt, fordi det er for mange dårlige spill? Jeg kjøper ikke det argumentet. Jeg gjør det. Tror ikke jeg er alene. Er forøvrig en MMORPG spiller, så etter å ha kjøpt et spill, spiller en bare det ene. Jeg laster ned mange demoer, og er lenge siden jeg har funnet et bra spill, hvorav, jeg ikke har kjøpt et spill på mange år (utenom expansion til mmorpg o.l.)
Zuluzion Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Kjøper jo noen gode onlinespill i ny og ne, men ikke en gang i måneden. Folk låner jo spill også. Dessuten tror jeg SWG blir det siste spillet jeg kommet til å kjøpe på en stund
Uxzuigal Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Jeg er helt enig med ThomasM, Jeg kaster ikke bort penger på et spill som kansje "ser bra ut" men egentlig stinker værre en sokkebomber fra krigen. Jeg vil forsikre meg om at spillet jeg kjøper er bra, og en halv død demo som varer i 10 minutter maks, er rett og slett for dårlig, dette gir ikke intrykket som det burde gi, spiller jeg en demo og jeg syntes den er elendig, gir jeg også/heller spillet i seg selv et nytt forsøk på og overbevise meg, pga. at en dem er på ingen måte et "ferdig produkt". Om det så viser seg at dette spillet jeg spiller faktisk er bra, så vil jeg da kjøpe det, og man kan heller ikke si at jeg er noen slapping når det gjelder og kjøpe spill/betale for spill, jeg hadde opptil 2-3 kontoer i et MMORPG som hette "Ultima Online" og kostet 10-13$ i måneden, og nå spiller jeg "Star Wars Galaxies", som koster 15$ i måneden (intar min 6månede i spillet nå). Og ja, at spill ikke kjøpes, er et klinkende klart signal til bransjen at kvaliteten på spill i dag er i veldig mange tilfeller helt elendige. Seriøst, hvor mange "gode" spill har kommet i det siste, som du kan sitte ned med og kose deg, som. f.eks. Quake 1-3, C&C Spillene, Age of Empires, Rise of Nations etc? Som jeg ser, og jeg er ganske oppdatert syntes jeg, så er det faktisk ingen spill som holder mål som har blitt gitt ut de siste månedene, og det er jo ganske dårlig, selv syntes jeg 2003 har vært det dårligeste spille året noen sinne med bare noen få lyspunker.. Og nei , jeg suttrer ikke fordi at Valve angivlig ble frastjålet kildekoden sin(angivelig fordi ingenting er bevist).
Laserlasse Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Nok en gang en meningsløs og hjernedød debatt om piratkopiering. Da får jeg stille det samme spørsmålet som jeg vanligvis stiller til dere som forsvarer piratkopiering på deres hals med argumentet om at dere vil prøve før dere kjøper. Kan dere, med hånder på hjertet, liste opp hvilke titler dere har prøvd, funnet veldig bra og så kjøpt? Vær så snill, list opp. Jeg har enda til gode å få noen til å komme med en liste som er tilfredsstillende. I de fleste tilfellene der kommer det en liste på kanskje 2-3 titler i løpet av et år. Kanskje færre. Betyr dette at dere laster ned haugevis av spill, prøver dem i 10-15 minutter, så avinstallerer dem fordi det var søppel? Så når dere ENDELIG finner et spill dere finner av en enestående kvalitet, så spiller dere dette dette masse, venter til det kommer på markedet i Norge (som regel minimum 5-6 uker etter dere har lastet det ned), og så kjøper det? Regner med at resten av året så sitter dere på ræven og spiller disse 2-3 titlene mens dere venter på neste ting dere vil kjøpe? Beklager, jeg kjøper ikke den. Jeg vil tro at dere korter ventetiden med spill som er av så lav kvalitet at dere ikke gidder bruker penger på dem. Noen av dere som tør påstå noe annet? Snabben? ThomasM? Merlin?
Elyas Machera Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Det jeg gjør er å laste ned en masse spill på LAN. Prøver spillene, ser om de er søppel. Hvis de er sletter jeg dem med en gang, som f. eks Ski Springen 2004. Hvis de er bra spiller jeg dem i noen timer. Hvis jeg vil fortsette å spille dem, kjøper jeg dem, hvis ikke sletter jeg det. Det har skjedd med f. eks Warcraft og Morrowind. Jeg leser også anmeldelser, men jeg har egentlig liten tiltro til spillanmeldere, (ikke dere på Gamer) så derfor gjør jeg det sånn. Det er bare noen få spill jeg kjøper uten å prøve dem først. Det er spill som Final Fantasy, Baldurs Gate, Diablo 3 (hvis det kommer), Heroes 5 (da MÅ jeg lese anmeldelse, 4rern var ikke akkurat perfekt).
Lufen Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 hvorfor laste ned spill som har multiplayer er nå mitt mening? da kan du jo ikke spille dessunten har jo piratkopi spill ofte elendig kvalitet og feil og mangler, det gidder jeg ikke å ha på pcen. selv kjøper jeg spill som jeg har lyst på, kjøpte senste forrige måned 4 spill. det at folk laster ned for å prøve og så kjøpe spill er så idiotisk å si og det er det svært få som gidder, hvorfor betale for noe du har gratis på hden? de aller fleste tenker sånn og det hjelper jo ikke om dere sier jo vi kjøpte det vi, for det skjer ikke.
Thombr86 Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 (endret) Spill som jeg har lasta ned, og derretter kjøpt: Planescape: Torment Morrowind/Tribunal/Bloodmoon Warcraft 3 + TFT Heroes of Might and Magic 4 + den første exp packen og MANGE flere. må si jeg har mange pirat spill, men de ligger egentlig bare på pc'en og tar diskplass, så jeg skal gå over om en stund å slette. jeg har 1 pirat spill som jeg spiller, og jeg vurderer å kjøpe det også, men mangler penger akkurat nå. Så jeg vil si at jeg laster ned spill for å prøve, og etterpå sletter/kjøper jeg spillene! det at folk laster ned for å prøve og så kjøpe spill er så idiotisk å si og det er det svært få som gidder, hvorfor betale for noe du har gratis på hden? CD key? må jo ha en orginal CD-key vettu dessuten synes jeg at det er litt status å ha manualer, esker og ekstramatriell. X-COM Collectors edition hadde med en SVÆR poster av X-COM alliance. (som forøvrig ikke kom ut ) Endret 8. februar 2004 av BrAtTeRn
Pastor Lorentzen Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Og ja, at spill ikke kjøpes, er et klinkende klart signal til bransjen at kvaliteten på spill i dag er i veldig mange tilfeller helt elendige. Seriøst, hvor mange "gode" spill har kommet i det siste, som du kan sitte ned med og kose deg, som. f.eks. Quake 1-3, C&C Spillene, Age of Empires, Rise of Nations etc? Spillsalg er slett ikke synonymt med kvaliteten på spill, hva i allverden får deg til å tro dette? De mest solgte spillene er de som apellerer utenfor målgruppen av de dedikerte supergamerne. Et av mine poeng er at EA har forstått veldig mye. Deres målgruppe er ikke de interesserte spillerne som henger på forum og er aktiv på internett. Hvorfor ikke? Fordi denne samme gruppen er ofte full av folk som piratkopierer over en lav sko. Så hva gjør de da? De satser på alle andre, på de som ikke krever å få laste ned en piratversjon av et spill som de kan teste i en uke før de bestemmer seg for om de vil kjøpe. På foreldre og foresatte og de som spiller spill som tidsfordriv, ikke en hobby. De samme folkene som er vant til å betale for en DVD-film istedetfor å hente den ned via bittorrent, og som faktisk kjøper CD'er istedetfor å hente ned MP3-er. Dermed blir det stadig færre spill som apellerer til "hardcore gamere" (i mangel av en bedre betegnelse), fordi det er en altfor stor risiko med å gi ut et spill til denne gruppen fordi: 1) Spillet vil ikke apellere til de som ikke tilhører "hardcore gamerne" (massemarkedet vil ha enkle spill som er lett å forstå) 2) Blant "hardcore gamerne" så er det en generell aksept for å piratkopiere spill 1+2 fører til svært lave salg, lite inntekter, og at studioet må legges ned. Og man kan nevne mange firmaer som har laget kjempebra PC-spill for seriøse spillere, men som har måttet gi opp fordi altfor mange av de som var interessert i å spille spillene deres rett og slett dreit i å kjøpe produktene deres.
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Synes det er tragisk med de som sier at de lastet ned spillet, likte det, og kjøpte spillet. BULLSHIT! Beklager, har liten tro på det vrøvleriet der.
Thombr86 Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Synes det er tragisk med de som sier at de lastet ned spillet, likte det, og kjøpte spillet. BULLSHIT! Beklager, har liten tro på det vrøvleriet der. Hvorfor det? Fordi at du selv ikke gjør det, så betyr det ikke at det finnes personer som ikke gjør det! (ble det rett?)
Pastor Lorentzen Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Seriøst, hvor mange "gode" spill har kommet i det siste, som du kansitte ned med og kose deg, som. f.eks. Quake 1-3, C&C Spillene, Age of Empires, Rise of Nations etc? Mange. De siste tre månedene har jeg kost meg med Mario & Luigi: Superstar Saga, Final Fantasy Tactics, Wario Ware Inc., Metal Arms: Glitch in the System, Disgaea, 1080 Avalanche, SSX 3, Flipnic, Pokemon Pinball, Medal of Honor: Infiltrator, Call of Duty, Project Gotham Racing 2, Prince of Persia, Karaoke Revolution, Manhunt, Final Fantasy X-2 og mange fler. Om du er oppriktig spillinteressert, så er det ikke noe problem å finne originale kvalitetsspill i dag. Men om du insisterer på at du skal bare spille på PC, så sliter du litt, fordi utviklere ikke våger å satse på nytenkende spill på PC i samme grad som før lenger.
Thombr86 Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 nettopp! Mange her har bare PC og det er VI som "syter" over at det kommer så få kvalitetstitler. Dessuten er det vel en del av oss som er litt sære og som ønsker oss en god rpg i PlaneScape: Torment stil. Dessuten er det vel også en del her som ikke spiller på nett, pga ISDN/Modem-regninger, så vi er på jakt etter gode SP spill.
Zlash Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 wow, nice post ThomasM, er helt enig faktisk. Elendige spill og grådige spill bør aldri eksisterere men jeg synes at EA Games lager gode spill. Ea games lager/utvikler ikke spill virker det som. De bare kjøper dem og gir dem ut med sitt merke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå