Gå til innhold

Manglende info fra WB ved CL1557 kjøp?


Anbefalte innlegg

Hei. Er en av mange som har kjøpt CL1557 fra Whitebox. Jeg ikke fått noen som helst info fra whitebox om angrefrist eller ligndene. Ikke på telefon, epost eller med pakken jeg mottok.

 

Kvittering har jeg ikke heller ikke fått. Eneste som jeg mottok i pakken var pcen og noen cder...

 

Hvilke rettigheter har jeg?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har fått angrefrist informasjon med pakken, har du utvidet angrerett. Dette er dog noe jeg mener er riktig, slå det gjerne opp på lovdata :)

 

Mener det er 30 dager kontra de vanlige 14 hvis du ikke får opplysninger om angrefrist med produktet du har kjøpt.

Endret av hce
Lenke til kommentar

Jeg har samme "case", har fått CL1557'en min uten noen papirer...

Virker ganske uprofesjonelt...

 

Skal kontakte WB å høre hva som skjer...

 

Fikk du "overraskelsen" det står at alle som har bestillt skal få? De sa på tlf at det var en gratis oppgradering, men min er akkuratt slik jeg bestillte den....

 

Er det mulig å sjekke RPM på harddisken??

 

 

ETM

Lenke til kommentar
Jeg har samme "case", har fått CL1557'en min uten noen papirer...

Virker ganske uprofesjonelt...

 

Skal kontakte WB å høre hva som skjer...

 

Fikk du "overraskelsen" det står at alle som har bestillt skal få? De sa på tlf at det var en gratis oppgradering, men min er akkuratt slik jeg bestillte den....

 

Er det mulig å sjekke RPM på harddisken??

 

 

ETM

Se på navnet på disken, og ta et google søk så finner du produsentens tekniske data.

Lenke til kommentar

Den har du allerie fått, sidan dei ikkje har sendt med eit skriftleg eller elektronisk angrerett skjema utfult frå selgar har du automatisk 3 mnd full angrefrist.

 

(Trur den regelen er konstruert for å få alle seriøse leverandører til å gjere tinga riktig, mens "useriøse" får seg ein skikkeleg smekk på fingeren).

 

Komentaren har ingenting med denne leverandøren men er mine tanker rundt kvifor det er så stor auking i tida angrefristen gjelder viss skjema er med.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Jeg har samme "case", har fått CL1557'en min uten noen papirer...

Virker ganske uprofesjonelt...

 

Skal kontakte WB å høre hva som skjer...

 

Fikk du "overraskelsen" det står at alle som har bestillt skal få? De sa på tlf at det var en gratis oppgradering, men min er akkuratt slik jeg bestillte den....

 

Er det mulig å sjekke RPM på harddisken??

 

 

ETM

Se på navnet på disken, og ta et google søk så finner du produsentens tekniske data.

Eller bare la aida32 gjør jobben...

Lenke til kommentar
jeg tror at alle de om har bestilt 1557 fra whitebox , ikke har fått angrefrist skjema

Jeg fikk min CL50 i forrige uke - uten kvittering eller noe som helst av papirer. Kun noen CDer.

 

Jeg ringte og forhørte meg om dette. Fikk da vite at faktura blir sendt ut senere.

 

Personlig synes jeg dette er svært merkelig!! Kan jo hende de har prioritert å sende ut fremfor å skrive ut fakturaer, men jeg synes allikevel at det er dårlig å ikke legge ved en enkel faktura! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ville ikke stolt på et ord fra whitebox om at dette kommer senere. Har ventet på et tastatur som blir sendt i morgen for snart 2 uker siden. Så lenge du har betalt for den pcen du har mottatt bryr de seg svært lite om deg. Kundeservicen hos WB er lik 0. Det er i hvert fall min erfaring.

 

Har også en cl50 med betalingen på posten som eneste kvitering.

Lenke til kommentar

Har heller ikke fåt noe, skulle få betalt noe tilbake til kontoen min men det har jeg ikke fått enda, så jeg kommer antakelig til å sende maskinen tilbake i løpet av tirsdag eller onsdagen jeg.. Prøve å ringe dem først og høre men vet ikke om det er noe vits å gjøre det da jeg kun får positive svar tilbake men ingen action..

 

RScue

Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 09/02/2004 : 20:57

litt sånn of tpoic men hvor mye betalte dere for en CL1557?

 

Si også gjerne spesifikasjonene

 

 

Betalte 15100,- Inkl frakt(Kristiansund) for denne Cl1557

 

Mobile 1.6GHz

60GB Harddisk(5400RPM)

512MB DDR RAM

15.1"SXGA (1400*1050)

ATI Radeon 9600

Combo DVD/CDRW

Trådløst nettverk G

Internt 10/100 Nettverkskort

Internt 56k modem

3X USB - Firewire - IrDA - SVHS

 

Ps.

Eg fikk hvertfall med en faktura på denne inne i esken :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...