Gå til innhold

Moderator Gef

vihoovde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vihoovde: gratulerer med ferie.

Jeg for min del er meget fornøyd med Gef og hans arbeide.

har sett mange poster han flytter og i tillegg har han en hyggelig tone.

Gef, hvis du leser dette: gratulerer med god jobbing!!

Skrevet

Mulig Gef ga deg litt hard straff her, men personangrep og opprettelsen av dette emnet var veldig unødvendig. Håper din ban blir forlenget kraftig etter dette.

Skrevet
vihoovde: gratulerer med ferie.

Jeg for min del er meget fornøyd med Gef og hans arbeide.

har sett mange poster han flytter og i tillegg har han en hyggelig tone.

Gef, hvis du leser dette: gratulerer med god jobbing!!

Hvis vi brukere skal følge retningslinjer, så skal ****** meg også Moderatorene gjøre det...

Skrevet
Mulig Gef ga deg litt hard straff her, men personangrep og opprettelsen av dette emnet var veldig unødvendig. Håper din ban blir forlenget kraftig etter dette.

Hvorfor håper du det ? Er du for forskjellbehandling ?

Skrevet (endret)

Hvis du ikke er fornøyd med moderators bestemmelser, så er ikke dette måten å klage på. Send mail til forumstyret, eller PM til moderatoren. Er vel ikke verre enn det?

Edit: Rapportert

Endret av bhsand
Skrevet (endret)

syns du ble bannet litt fort, men på den andre siden kan dette føre til at vi kan spares for alle disse "hets-en-moderator"-trådene som har gått i det siste. Hvem vil vel hetse moderatorer når det automatisk fører til ban? :)

har benyttet meg av litt forsiktig bumping selv, og syns det burde være lov. det er ting jeg reagerer mye kraftigere på som heller burde prioriteres opp på ban-lista. Og det er blant annet personangrep og slitkt...

Endret av daffyd
Skrevet
Hvorfor håper du det ? Er du for forskjellbehandling ?

Pga. reaksjonen din. Dette kunne du tatt opp med forumstyret pr. email uten å ty til personangrep og annet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...