vihoovde Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203164&st=20
fAight Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 ikke meningen med å bumpe, men hva vil du egentlig med denne tråden?
Ni kon Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 vihoovde: gratulerer med ferie. Jeg for min del er meget fornøyd med Gef og hans arbeide. har sett mange poster han flytter og i tillegg har han en hyggelig tone. Gef, hvis du leser dette: gratulerer med god jobbing!!
Jim Rager Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Spam & Spam & Spam ? tror du glemte....SPAM!!!
Endre Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Mulig Gef ga deg litt hard straff her, men personangrep og opprettelsen av dette emnet var veldig unødvendig. Håper din ban blir forlenget kraftig etter dette.
FJERNET111 Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Ikke for å poste i en "stengt" tråd, men den burde kanskje stenges?
vihoovde Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 vihoovde: gratulerer med ferie. Jeg for min del er meget fornøyd med Gef og hans arbeide. har sett mange poster han flytter og i tillegg har han en hyggelig tone. Gef, hvis du leser dette: gratulerer med god jobbing!! Hvis vi brukere skal følge retningslinjer, så skal ****** meg også Moderatorene gjøre det...
vihoovde Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 Mulig Gef ga deg litt hard straff her, men personangrep og opprettelsen av dette emnet var veldig unødvendig. Håper din ban blir forlenget kraftig etter dette. Hvorfor håper du det ? Er du for forskjellbehandling ?
Peppep Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hvis du ikke er fornøyd med moderators bestemmelser, så er ikke dette måten å klage på. Send mail til forumstyret, eller PM til moderatoren. Er vel ikke verre enn det? Edit: Rapportert Endret 7. februar 2004 av bhsand
fAight Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 ...atpåtil feilpostet håper ting ordner seg for deg vihoovde...
daffyd Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 (endret) syns du ble bannet litt fort, men på den andre siden kan dette føre til at vi kan spares for alle disse "hets-en-moderator"-trådene som har gått i det siste. Hvem vil vel hetse moderatorer når det automatisk fører til ban? har benyttet meg av litt forsiktig bumping selv, og syns det burde være lov. det er ting jeg reagerer mye kraftigere på som heller burde prioriteres opp på ban-lista. Og det er blant annet personangrep og slitkt... Endret 7. februar 2004 av daffyd
Endre Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Hvorfor håper du det ? Er du for forskjellbehandling ? Pga. reaksjonen din. Dette kunne du tatt opp med forumstyret pr. email uten å ty til personangrep og annet.
knut Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 stenges, bruker er utestengt. ta gjerne kontakt på pm eller forum at hardware.no
Anbefalte innlegg