E1rik Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Heisann. Fikk akkurat beskjed om at Power Strip 3.47 sin trial var ferdig. Jeg kan registre produktet på www.entechtaiwan.com , men det frister jo ikke å betale penger for et slikt program? Hva kan jeg gjøre? Bruker programmet mest for å skifte på gamma og overclocking. Mvh Eirik Nålsund
Crack Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Prøv å søk etter PowerStrip i registeret, kanskje du finner noe der.
Dʋgɢtung Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Du har ingen andre lovlige alternativer enn å betale for det... Alt annet er ulovlig egentlig.
Kuffe Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hvor lenge hadde du det, før du måtte betale for det? Har POWERSTRIP selv, men vet ikke hvor lenge jeg har hatt det! Endret 13. februar 2004 av Kuffe
PT Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Hvor lenge hadde du det, før du måtte betale for det?Har POWERSTRIP selv, men vet ikke hvor lenge jeg har hatt det! De fleste programmer har en trial-periode på 30/31 dager.
Mester_E Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 jeg har nu hatt det i over en måned nå, men har aldri hørt noe om noen form for betaling
XenZor Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 (endret) Jeg vil anbefale deg å prøve Rage3D. Det, sammen med kontrollpanelet til ATI skulle gjøre nytten. Jeg har et 9800, men det er vel det samme for 9600? Edit skriveleif igjen Endret 7. februar 2004 av XenZor
Spaz Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Heisann. Fikk akkurat beskjed om at Power Strip 3.47 sin trial var ferdig. Jeg kan registre produktet på www.entechtaiwan.com , men det frister jo ikke å betale penger for et slikt program? Hva kan jeg gjøre? Bruker programmet mest for å skifte på gamma og overclocking. Mvh Eirik Nålsund Du kan prøve å oppdatere til Powerstrip 3.48 http://www.driverheaven.net/showthread.php?s=&threadid=36307
atrax Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Du kan gå over til å bruke et annet tilsvarende program, f.eks. Rage3D, som noen har nevnt, eller RivaTuner. Skal du hovedsaklig overklokke (GeForce-baserte kort), kan du klare deg uten slike programmer. Bare last ned CoolBits.reg, kjør den og ta en reboot, så kan du overklokke i driverinnstillingene til kortet ditt.
E1rik Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 Men HVOR får jeg skiftet gamma da? I Rage3D Tweak? Jeg klarer ikke å spille cs med den mørke skjermen min Jeg skifter på gamma innpå skjermkortet, men det blir default gamma innpå cs alikevel.
XenZor Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Men HVOR får jeg skiftet gamma da?I Rage3D Tweak? Jeg klarer ikke å spille cs med den mørke skjermen min Jeg skifter på gamma innpå skjermkortet, men det blir default gamma innpå cs alikevel. Jeg kan justere det i kontrollpanelet til ATI.
Straits Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 hmmm. jeg har en .reg fil som fikser dette problemet Men du kan jo prøve å søke etter det på nett..
Spaz Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Siden denne tråden fortsatt holdes i live, så vil jeg bare nevne at powerstrip 3.49 er klar til nedlastning fra www.entechtaiwan.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå