Gå til innhold

De gode gamle klassikerne!


Anbefalte innlegg

Warcraft 1 og 2! Veit ikke helt om jeg tørr å spille det nå, men husker når jeg var 12 år ellerno! satte på vekkerklokka om natta fordi jeg fikk ikke lov av mamma å pappa å spille så lenge om dagen! Så det var mange gode lange netter det ja!:D Også de første LAN spillet jeg spilte! Spilte mot tvilling broren min hele tiden, men nå går det mere i Warcraft 3 - The Frozen Throne :D

 

Edit: Lan-greia

Endret av Nixration
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første PC spillet jeg kan huske å spille var 'Bruce Jenner's 10 kamp" (eller noe i den duren...)

Brode'n gikk på data høyskolen og tok med dette hjem hvor det ble innstaller på en Olevetti M24 - 8086 8mhz prosessor, 2 5 1/4" floppyer - ingen HD og svimlende 128mb i minne (senere oppgrader med 30mb hardisk og 640kb minne!)

Snakk om keyboard killer!
Klar - ferdig - gå: 21212121121212121121112112121212121221212121212121212(osv osv) - mål! :green:
Lenke til kommentar
Ingen som har nevnt Transport Tycoon enda :(

off off dårlige minner med det spellet

husker bruttern hele tida tok takeover på

pcen i flere timer for å sitte med det ;p

mens jeg skjønte aldri noe av det ...

 

ellers må jo Dune 2 værra det mest viktige å huske

av gamle strategispill

Lenke til kommentar

jeg satt og spilte larry 3 isted..mmm gamle minner.. har dere foresten prøvd DosBox. det emulerer dos i windows XP virker veldig bra. last ned og start.. kopier de spillene du vil spille på c:\ under feks C:\dospill

så skriver du mount c C:\dospill, da blir C: innholdet av C:\dospill dosbox er Z: ikke forståelig tekst ? les readme fila da :)http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...