Gå til innhold

Hva burde jeg kjøpe meg for 3600kr?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå 3600kr i hånden min, og jeg vil bruke alle de pengen på pc :green:

 

Spm er så: Hva burde jeg skaffe meg?

 

Spec: Hk: Abit nf7 v2.0

Cpu: Amd xp2500+ (klokket til 2800)

Ram: Twinmos 2x256mb pc 3200

Gpu: Geforce ti4200 64mb

HD: 2x40gb 7200rpm 8mb cache WD og 1, 180gb 7200rpm 8mb cache WD

(Kan vel ta med at jeg er på utkikk etter en ny god mus nå siden den jeg har begynner å bli ustabil etter over 2 års trofast tjeneste :( Men den må ikke være stor og klumpete, og den må passe til en som spiller cs;) )

Personlig bruker jeg pc'en mest til å spille cs, så noen ny gpu trenger jeg strengt tatt ikke nå...

 

Kanskje jeg skal nevne at jeg skal på tg i år også? ;)

 

Hva synes dere jeg burde kjøpe meg?

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp øl....hehe

 

Seriøs modus: Du kan kanskje kjøpe deg en stillegående cpu og gpu kjøler. Jeg har et Asus GF4 Ti4200 kort hvor jeg har koblet fra viften og festet en 80mm som tusler lydløst på 1300rpm og kjøler gpu myye bedre enn den originale hyleviften som brommer under oppstart. Eller kanskje en stillegående Seagate Barracuda.

Lenke til kommentar
Virker som du ikke har særlig bruk for noe nytt nå... Hvorfor ikke spare dem til du trenger noe nytt? Evt. kjøpe HD'er nå og spare resten til f. eks. skjermkort senere? Eller er du av dem som MÅ bruke pengene med en gang du får dem?

Kanskje ikke så dumt det der... Er vel en av de som definitivt liker å bruke penger fortest mulig ja :p

 

Hva med en 250gb hd + ei ny mus?

 

Men hvilken mus brude jeg da kjøpe meg?

Lenke til kommentar
han trenger SERIØST et nytt skjermkort og kansje noen nye disker siden du skal på TG

nei, han trenger SERIØST å lære seg å spare litt på pengene og kjøpe noe når han har bruk for det...

 

hvis du ikke vet hva du skal bruke pengene på, da har du enkelt og greit ikkee bruk for noe... postet du bare denne tråden for å skryte litt? ..det virker nemlig slik, da du ganske tydelig gir uttrykk for at det er harddisker du vil ha (trenger?)

Lenke til kommentar
100stk verbatim dvd plater?

Ny mus + bra musmatte?

Harddiskbasert MP3/ Ogg spiller?

Waterchill?

Okey: Da retter jeg litt på posten her!

 

Etter deres mange forslag går jeg for:

 

Ny Hd

Ny mus

Ny cpu kjøling siden den jeg har nå bråker helt ***** (Volcano 11)

 

Hjelp meg med å finne ut hva jeg skal ha nå da:)

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...