Gå til innhold

Mitt PC 9800 pro lar seg ikkje klokke så lett


AshtraY

Anbefalte innlegg

NB: Denne posten Er OG på overklokking.no sitt forum..men eg er febrilsk etter svar.. og det går relativt seint der.. Håper at admin godtek dette!

 

Som topicen seier har eg problemer med å overklokke skjermkortet.. Eg veit GODT korleis eg overklokker men mitt Nye kort PC Radeon 9800 Pro la seg ikkje overklokke så lett

 

hadde før eit Geforce 3 TV/500 der eg klokka ganske høgt (gjekk opp 2000 3dmark01 points) slik at det er sakt at eg har litt erfaring.

 

SPECS @ PROFILE

 

hadde problemer med 4.1 og la inn 3.10 som fungerar betre.. Men det betyr heller mindre..Fordi eg klarer ikkje å klokke betre på nokon update.

 

core og minne er på vanlig:

378/337,5 (trur eg)

 

Klokker eg litt (som 390@340-50) låser det seg midt i 3dmark03 ..Eller 01 men då somregel i Nature.

 

Synest det er litt rart då folk klarer lett å klokke opp til 425/370-80 med stock kjøler(som og eg har)

 

har slått AV VPU recovery(aner ikkje om det er lurt eller domt) men til ingen nytte.. Fast write er off. Og AGP er på 4x som hovudkortet mitt støtter.

 

har innstallert VGA driver som følgte med mitt relativt "gamle" hovud kort, ASUS p4S533.

 

Har to kabinnett vifter, utenom den 3dje som følgte med chieftec kabinettet som er plassert i døra..Men den har veldig høg desibel på så eg har den av..

 

mine 2 kabinett vifter er plassert ei bake som puster inn og ei framme som puster ut. (der er ein vegg rett bak kabinettet mitt.)

 

feilmeldings raporten, XP seier kan eg hindre at problemet ikkje dukker opp at..men dette er jo ikkje noke aktuell løysning? dårligare ytelse ?

 

http://support.microsoft.com/?kbid=293078

 

Er det lurt å gjere som dei sei?

 

Noken som har råd/tips til kva eg kan gjere?

 

-------

Off topic:

 

Har P4 Stock(BOXED) kjøler med ribbe ståande her og lurer på om enten ribba eller kjøleren kan vere nyttig i eit eller anna bruk i maskina mi?

 

Takker for raske svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm..rart

har dreve med rivaturner før.. eg downloada nyare versjon av ATITOOL og har no oppnådd høgare clocking uten låsing(litt etter litt(5mz per gong)og har oppnådd desse til no:

 

411/375 skal gå vidare til det klikker eller då eg får artifacts..

 

Btw, kom ALDRI artifacts før.. Men det kom sann error messege då sto der at det var ATI driveren.

 

 

 

rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...