Piggsvinet Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg tengte å flashe skjermkortet mitt noen som vet hvor jeg kan få tak i flash til det...
Monkey Spr@yer Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 (endret) Tror ikke du kan flashe kortet opp (til f.eks. GeForce 4) hvis det er det du mener. Men du kan vel flashe den originale BIOS'en på ny, hvis du har behov for det. Endret 4. februar 2004 av Monkey Spr@yer
Dr.Gonzo Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg tengte å flashe skjermkortet mitt noen som vet hvor jeg kan få tak i flash til det... = forsøk på humor ?
lysbryter Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg har et Gainward GeForce 3 Ti200 kort (det heter faktisk Ti500 TV jumbo sample et eller annet, men er et Ti200-kort), og har også lurt på om det muligens finnes noen uoffisielle firmwares som kan tyne noe ekstra ytelse ut av kortet. Anyone?
lysbryter Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Mulig at du finner noe her Er dette de nyeste offisielle driverne? Finnes det i det hele tatt noen uoffisielle tweaks?
_dAwn_ Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 hvordan sjekker jeg hva jeg har og hvordan inst. det? mulig det står på siden, men jeg kan ikke fransk....
nonplus Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Du kan begynne her. Les i forum. http://www.guru3d.com/xbios/
lysbryter Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 hvordan sjekker jeg hva jeg har og hvordan inst. det? mulig det står på siden, men jeg kan ikke fransk.... Synes ikke det var så vanskelig å finne fram jeg, til tross for at jeg ikke kan et ord fransk.
PumpAction Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Noen som vet om det går ann å flashe om Device ID til Ti500 for å få høyere gpu spenning? ala 5900 -> til 5950 trikset, evt noen andre måter å øke spenningen til minne og/eller GPU (utenom fysiske mods da).
_dAwn_ Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 går det ant å gjøre dette uten diskettstasjon....? har liksom ikke noen...
PumpAction Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Å bruke Ti500 bios på mitt Asus Ti200 Deluxe hjalp ikke en eneste MHz her iallefall når det gjelder oc
_dAwn_ Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 mann må ha diskettstasjon for å gjøre dette m andre ord?
PumpAction Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 (endret) Floppy anbefales men kan vel brenne ut på boot cd? Inst. DOS/9x/me og start i dos? ellers vet ikke jeg iallefall Edit2: Leadtek har et verktøy for bruk fra windows tror jeg men vet ikke hvor bra det funker på andre kort, er litt skeptisk til biosflash fra win i det store og det hele. Endret 4. februar 2004 av PumpAction
PumpAction Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Er ikke sikker på at det programmet finnes men les litt på http://forums.guru3d.com mener jeg leste noe om et slik program i en post der. Fant ingen info på leadteks hjemmeside, tror kansje jeg missoppfatta noe om WinFast som er leadteks drivere ellerno, leste ikke så mye.
Piggsvinet Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Ja jeg tengte kanskje at jeg fikk litt til ut av skjermkortet hvis jeg fant en bedre bios.. er det trygt
Nikkor Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Har samme kortet som "lysbryter" og følger det ikke med et eget progam til og flashe med da?` Jo hvertfall oss meg, men ser ikke helt poinet med det. Men visst det bilr bedere ytelse gjør vel jeg også det.. Noen som har testet det ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå