Gå til innhold

ABIT GeForce 3 ti200

Piggsvinet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror ikke du kan flashe kortet opp (til f.eks. GeForce 4) hvis det er det du mener.

Men du kan vel flashe den originale BIOS'en på ny, hvis du har behov for det.

Endret av Monkey Spr@yer
Skrevet

Jeg har et Gainward GeForce 3 Ti200 kort (det heter faktisk Ti500 TV jumbo sample et eller annet, men er et Ti200-kort), og har også lurt på om det muligens finnes noen uoffisielle firmwares som kan tyne noe ekstra ytelse ut av kortet.

Anyone?

Skrevet
hvordan sjekker jeg hva jeg har og hvordan inst. det? mulig det står på siden, men jeg kan ikke fransk.... :roll:

Synes ikke det var så vanskelig å finne fram jeg, til tross for at jeg ikke kan et ord fransk. :p

Skrevet

Noen som vet om det går ann å flashe om Device ID til Ti500 for å få høyere gpu spenning? ala 5900 -> til 5950 trikset, evt noen andre måter å øke spenningen til minne og/eller GPU (utenom fysiske mods da).

Skrevet (endret)

Floppy anbefales men kan vel brenne ut på boot cd? Inst. DOS/9x/me og start i dos? ellers vet ikke jeg iallefall

Edit2:

Leadtek har et verktøy for bruk fra windows tror jeg men vet ikke hvor bra det funker på andre kort, er litt skeptisk til biosflash fra win i det store og det hele.

Endret av PumpAction
Skrevet

Har samme kortet som "lysbryter" og følger det ikke med et eget progam til og flashe med da?`

Jo hvertfall oss meg, men ser ikke helt poinet med det.

Men visst det bilr bedere ytelse gjør vel jeg også det..

Noen som har testet det ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...