Gå til innhold

GFX.no design


Anbefalte innlegg

Det er herved konkludert. Jeg har nå mistet all min respekt for deg, tj. Sorry.

 

Her på forumet har vi til nå hatt en kultur for konstruktiv kritikk, og trådstartere som er med i diskusjonen hva som skal forandres.

 

Jeg er ikke imponert når du kommer å ødelegger dette fellesskapet som jeg føler vi etterhvert har fått her på forumet. Du må lære deg å akseptere negativ, konstruktiv kritikk. Akseptere. Vet du hva det betyr?

 

Akseptere; godkjenne; godta, gå med på a- et tilbud / a- vilkårene / finne fram til en ordning som alle parter kan a-.

 

Vet du hvorfor jeg respekterer de andre her? Fordi de tenker igjennom hva de sier, og hva de ser! ;)

 

Lær deg ordet "å akseptere".

 

Lært noe nytt idag? :roll:

 

Takk for meg.

wow en 15 åring har mistet respekten til meg... ska gå hjem og grine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg aksepterer konstruktiv kritikk... Men kritikkene dere gir virker veldige fake'e. Jeg får en følelse av at dere gjør dette med villje... og det mener jeg seriøst... Les på hvordan "Konstruktive kritikk" dere gir før dere poster dem...

Jeg leser ut i fra dette følgende:

 

Du mener selv at kritikken du får er utrettferdig. At du synes arbeidet ditt fortjener langt bedre kritikker enn det du har fått. Du misstenker at vi som brukere her på forumet forsøker å vinne respekt ved å trøkke deg ned i søla.

 

Vet du noe om hovedårsakene til mobbing? Det går faktisk ut på dette. Du føler at du ikke får riktig innpass i gruppen. Dermed forsøker du å presse ut en annen, for å vinne respekt på denne måten. Merk deg at "du" i dette avsnittet ikke betegner deg, tjcombo.

 

La meg nå presisere og understreke en gang for føkkings alle: Ingen av de kritikkene du har fått her har hatt dette som formål! Du har faktisk fått historisk gode kommentarer, men du synes allikevel at disse ikke er gode nok for den standarden du holder.

 

Om vi gjør det med vilje? De fleste som skriver innlegg i et forum gjør det med vilje.

Lenke til kommentar
Jeg aksepterer konstruktiv kritikk... Men kritikkene dere gir virker veldige fake'e. Jeg får en følelse av at dere gjør dette med villje... og det mener jeg seriøst... Les på hvordan "Konstruktive kritikk" dere gir før dere poster dem...

Jeg leser ut i fra dette følgende:

 

Du mener selv at kritikken du får er utrettferdig. At du synes arbeidet ditt fortjener langt bedre kritikker enn det du har fått. Du misstenker at vi som brukere her på forumet forsøker å vinne respekt ved å trøkke deg ned i søla.

 

Vet du noe om hovedårsakene til mobbing? Det går faktisk ut på dette. Du føler at du ikke får riktig innpass i gruppen. Dermed forsøker du å presse ut en annen, for å vinne respekt på denne måten. Merk deg at "du" i dette avsnittet ikke betegner deg, tjcombo.

 

La meg nå presisere og understreke en gang for føkkings alle: Ingen av de kritikkene du har fått her har hatt dette som formål! Du har faktisk fått historisk gode kommentarer, men du synes allikevel at disse ikke er gode nok for den standarden du holder.

 

Om vi gjør det med vilje? De fleste som skriver innlegg i et forum gjør det med vilje.

nei mikka, du ser det litt anneledes enn hvordan jeg ser det... NEgativt kritikk er alltid akseptabelt, men kritikk som:

 

 

"JEg vet ikke, jeg likte det bare ikke, blir fort lei av slike design i lengden!!"

 

Hva slags konstruktiv kritikk er det??

 

Det var engang en ny fyr som postet en hjemme side han lagde på forumet. Dunstar måtte klage på den og si at logoen dens lignet på noen andre sin, men den logoen lignet ikke i det hele tatt, veldig unødvendig postet...

 

Slike unødvendige poster gjør meg pissed... det er hva jeg prøver å si...

Lenke til kommentar

Godt sagt Mikka! :w00t:

 

tjcombo, du er alt - alt for overlegen i måten å tolke kritikk på. At alle ikkje liker alt du gjør betyr ikkje at du skal slå tilbake med en "som om du hadde klart det bedre!".

 

tjcombo, du har null respekt fra meg her lenger.

 

edit:

 

Vi har aldri kommentert dine design sånn. Om vi seier at "likte det ikkje pga (sånn og sånn). Prøv å forandre det til å bli (slik og sånn)" - så tar du ikkje det til deg heller. Du kommer med en "nei, sånn skal det vere, for det var meininga at det skulle vere sånn..". For dumt, rett og slett.

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Godt sagt Mikka! :w00t:

 

tjcombo, du er alt - alt for overlegen i måten å tolke kritikk på. At alle ikkje liker alt du gjør betyr ikkje at du skal slå tilbake med en "som om du hadde klart det bedre!".

 

tjcombo, du har null respekt fra meg her lenger.

okay... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det var engang en ny fyr som postet en hjemme side han lagde på forumet. Dunstar måtte klage på den og si at logoen dens lignet på noen andre sin, men den logoen lignet ikke i det hele tatt, veldig unødvendig postet...

Har vi hørt om ulike meninger? Jeg holder ennå fast på min mening, men jeg trodde trådstarter da han sa han aldri hadde sett logoen som det her snakkes om.

 

"JEg vet ikke, jeg likte det bare ikke, blir fort lei av slike design i lengden!!"

 

Hva slags konstruktiv kritikk er det??

 

Vil du vite det!? Det forteller at vi som skaffer oss inspirasjon fort blir dritt-lei interfaces, og statiske kjedelige ting som dominerer en hel side totalt! "Overraskelses-momentet" er borte etter to-tre besøk på sida. Forstår?

 

EDIT: Slutt å bruk alderen som argument. Det er nøtta det kommer ann på. Skjerpings! ;)

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
"JEg vet ikke, jeg likte det bare ikke, blir fort lei av slike design i lengden!!"

 

Hva slags konstruktiv kritikk er det??

 

Vil du vite det!? Det forteller at vi som skaffer oss inspirasjon fort blir dritt-lei interfaces, og statiske kjedelige ting som dominerer en hel side totalt! "Overraskelses-momentet" er borte etter to-tre besøk på sida. Forstår?

Hah! Overraskelsesmoment var ordet! Regner med du, tjcombo, siktet til dette innlegget mitt angående spideren:

 

 

Men jeg tror at den edderkoppen er litt for dominerende til at den kan være så stor og likevel imponere gang etter gang. Det blir for mye, på en måte. Hadde jeg vært deg, ville jeg heller hatt en ganske liten edderkopp, og kanskje plassert litt til siden. Det kan gi et mye mer effektfullt inntrykk uten at du blir lei av den. Så kan du kjøre stilig chrome med røde detaljer. Det tror jeg kunne blir bra

Lenke til kommentar

Men jeg tror at den edderkoppen er litt for dominerende til at den kan være så stor og likevel imponere gang etter gang. Det blir for mye, på en måte. Hadde jeg vært deg, ville jeg heller hatt en ganske liten edderkopp, og kanskje plassert litt til siden. Det kan gi et mye mer effektfullt inntrykk uten at du blir lei av den. Så kan du kjøre stilig chrome med røde detaljer. Det tror jeg kunne blir bra

nei, det var ikke noe dritt i det du sa der... Men det med at man blir lei over design i lengden, det synes jeg bare hørtes max teit ut altså, man blir jo lei av det meste i lengden... Fore løbig mener jeg at det konsepte jeg holder på med vil bli drit bra og den skal bli det, om den blir kjedelig i lengden, det kan jeg desverre ikke gjøre noe med, og jeg finner ikke noe konstruktivt i den setningen heller, og da er jeg nødt til å tenke på andre måter..

Lenke til kommentar
nei, det var ikke noe dritt i det du sa der... Men det med at man blir lei over design i lengden, det synes jeg bare hørtes max teit ut altså, man blir jo lei av det meste i lengden... Fore løbig mener jeg at det konsepte jeg holder på med vil bli drit bra og den skal bli det, om den blir kjedelig i lengden, det kan jeg desverre ikke gjøre noe med, og jeg finner ikke noe konstruktivt i den setningen heller, og da er jeg nødt til å tenke på andre måter..

Her er det noe du ikke skjønner som vi andre har fått med oss. Jeg skjønner Mikkas kommentar!

Er det ikke nok å si at et så spesiellt layout og design som du planlegger kan bli i det meste for en nyhetsside av verdi som GFX.no? En side som man skal se mye på hver dag, krever noen enkle ting. Oversiktlighet, brukervennlighet, behagelige farger og ingen dominerede grafiske elementer.

 

Slik lek med edderkopper kan brukes til andre, mindre sider. Spar idèen til en gang det passer bedre.

Lenke til kommentar
nei, det var ikke noe dritt i det du sa der... Men det med at man blir lei over design i lengden, det synes jeg bare hørtes max teit ut altså, man blir jo lei av det meste i lengden... Fore løbig mener jeg at det konsepte jeg holder på med vil bli drit bra og den skal bli det, om den blir kjedelig i lengden, det kan jeg desverre ikke gjøre noe med, og jeg finner ikke noe konstruktivt i den setningen heller, og da er jeg nødt til å tenke på andre måter..

Tror mikka mente at edderkoppen din er noe man (etter hans mening) blir raskere lei av...

Lenke til kommentar
nei, det var ikke noe dritt i det du sa der... Men det med at man blir lei over design i lengden, det synes jeg bare hørtes max teit ut altså, man blir jo lei av det meste i lengden... Fore løbig mener jeg at det konsepte jeg holder på med vil bli drit bra og den skal bli det, om den blir kjedelig i lengden, det kan jeg desverre ikke gjøre noe med, og jeg finner ikke noe konstruktivt i den setningen heller, og da er jeg nødt til å tenke på andre måter..

Her er det noe du ikke skjønner som vi andre har fått med oss. Jeg skjønner Mikkas kommentar!

Er det ikke nok å si at et så spesiellt layout og design som du planlegger kan bli i det meste for en nyhetsside av verdi som GFX.no? En side som man skal se mye på hver dag, krever noen enkle ting. Oversiktlighet, brukervennlighet, behagelige farger og ingen dominerede grafiske elementer.

 

Slik lek med edderkopper kan brukes til andre, mindre sider. Spar idèen til en gang det passer bedre.

Hvem har sagt at sida mi ikke klarer å tilby alt det der samtidig...? Jeg er ingen n00b dunestar...

Lenke til kommentar

Men jeg tror at den edderkoppen er litt for dominerende til at den kan være så stor og likevel imponere gang etter gang. Det blir for mye, på en måte. Hadde jeg vært deg, ville jeg heller hatt en ganske liten edderkopp, og kanskje plassert litt til siden. Det kan gi et mye mer effektfullt inntrykk uten at du blir lei av den. Så kan du kjøre stilig chrome med røde detaljer. Det tror jeg kunne blir bra

nei, det var ikke noe dritt i det du sa der... Men det med at man blir lei over design i lengden, det synes jeg bare hørtes max teit ut altså, man blir jo lei av det meste i lengden... Fore løbig mener jeg at det konsepte jeg holder på med vil bli drit bra og den skal bli det, om den blir kjedelig i lengden, det kan jeg desverre ikke gjøre noe med, og jeg finner ikke noe konstruktivt i den setningen heller, og da er jeg nødt til å tenke på andre måter..

Det kalles et avsnitt, ikke en setning.

 

Hvis du ikke kaller det der konstruktivt, har vi et problem. Det vil nemlig si at vi har to vidt forskjellige definisjoner av konstruktivhet. Jeg er enda ikke klar over hva du mener er konstruktivt, men jeg mener selv at det innlegget mitt var konstruktivt så det holder.

 

Jeg ga deg tanker om hva jeg synes ikke var fullt så bra med designet ditt, og jeg kom med et forslag på hvordan dette kunne "rettes".

Lenke til kommentar

Må igrunn sei meg enig, den edderkoppen var kul - men den er ikkje så kul at den vil vare "evig"... skjønner? Du ser den en eller to ganger, så er den "oppbrukt" på en måte. Derimot, det er fullt mulig å lage et stilig grafisk design som man ikkje går lei av, men det må til litt meir gjennomtanke.

 

Dessuten, det er mulig å lage den edderkoppen _så_ masse finare.

Lenke til kommentar
nei, det var ikke noe dritt i det du sa der... Men det med at man blir lei over design i lengden, det synes jeg bare hørtes max teit ut altså, man blir jo lei av det meste i lengden... Fore løbig mener jeg at det konsepte jeg holder på med vil bli drit bra og den skal bli det, om den blir kjedelig i lengden, det kan jeg desverre ikke gjøre noe med, og jeg finner ikke noe konstruktivt i den setningen heller, og da er jeg nødt til å tenke på andre måter..

Her er det noe du ikke skjønner som vi andre har fått med oss. Jeg skjønner Mikkas kommentar!

Er det ikke nok å si at et så spesiellt layout og design som du planlegger kan bli i det meste for en nyhetsside av verdi som GFX.no? En side som man skal se mye på hver dag, krever noen enkle ting. Oversiktlighet, brukervennlighet, behagelige farger og ingen dominerede grafiske elementer.

 

Slik lek med edderkopper kan brukes til andre, mindre sider. Spar idèen til en gang det passer bedre.

Hvem har sagt at sida mi ikke klarer å tilby alt det der samtidig...? Jeg er ingen n00b dunestar...

LES! LES! LES! ;)

Har vi noengang satt en konklusjon der vi sier du aldri klarer det? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...