Gå til innhold

Hvor får du inspirasjon fra?


Anbefalte innlegg

Sitter å ser igjennom bilder, logoer, og sider til diverse mennesker her på forumet.

 

Og jeg bare skjønner ikke helt hvordan dere har fantasi til dette, jeg selv må innom å kikke litt, så klarer jeg kanskje å få til noe som ser bra ut - Etter en viss grad med inspirasjon.

 

Men, det jeg lurer på er om hvis dere står stille når dere føler for å tegne, hvor går dere, eller hva gjør dere for å få inspirason?

 

-DeeMon

Endret av DeeMon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjedelige tysktimer :thumbup:

tysk, kjedelig :dontgetit: ?

jo ja, kanskje eller norsken. men i alle fall. om du til å begynne med ikke er kreativ nok til å komme på egne design kan du se på andre sider er masse bra på forumet, MEN dette innebærer ikke å rippe. du må gjerne se på en masser av sider, men så la det gå en stund. fordøye alt og prøve å komme med noe eget, gjerne inspirert, men ikke kopi..

Lenke til kommentar

Vanligvis så setter jeg meg bare ned på et rolig sted med blyant og papir. Så tømmer jeg hjernen (det tar ikke lang tid), så er det bare å tegne det første du tenker på. Pleier å funke hos meg. Ellers så er det de små ting her i livet som plutselig gjør seg som webdesign. Vel gjør seg og gjør seg, kom her om dagen på en ide om å lage en side formet som et egg. Kreativt, ja, morsomt, ja, om det ble bra? Nei...

 

Av og til kan det være en liten detalj du kommer på, så er det jo bare å forme en side ut derfra. Ikke prøv så mye, bare la ideene strømme inn, og vips, så har du en ide til en side...

Lenke til kommentar

Tja, etter x-antall år med å surfe, så burde man begynne å få noe anelse hvordan en webside kan se ut. Jeg blir vel inspirert av det meste jeg ser, å få det til sånn i detalj er kanskje verre, men en dose "phete" sider, tutorials i photoshop og litt tilfeldigheter med diverse effekter/blending saker i photoshop, samt god smak for fargevalg :love: , så er det bare fantasien som setter grenser :D

Lenke til kommentar
Tja, etter x-antall år med å surfe, så burde man begynne å få noe anelse hvordan en webside kan se ut. Jeg blir vel inspirert av det meste jeg ser, å få det til sånn i detalj er kanskje verre, men en dose "phete" sider, tutorials i photoshop og litt tilfeldigheter med diverse effekter/blending saker i photoshop, samt god smak for fargevalg :love: , så er det bare fantasien som setter grenser :D

:yes:

 

Dessuten, får av og til en "ooh! det MÅ bli bra" idè på hue, så prøver eg den ut, liker fortsatt idèen, men orker ikkje bruke masse tid på å utføre den bra....

 

Har knallmasse kule idèer, håper å klare å ta ut et par på det nye domenet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...