iler Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Jeg tenkte på hor mange bra spill som kom ut 2002 og 2003, men hvilke spill er det man egentlig kan glede seg til nå?
Niskivara Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Metal Gear Solid: The Twin Snakes og Final Fantasy: Crystal Chronicles sånn først. Også Tales of Symphonia, Harvest Moon, Killer 7, Geist, Star Fox 2, Legend of Zelda: Four Swords +, Pikmin 2, Custom Robo, Donkey Konga, plus sikkert en god del uannonserte ting. Mange rykter vet du. Resident Evil 4 ser det ikke ut kommer før tidlig neste år i Europa da.
sitrus? Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 snärt kommer star fox adventures 2 hehe gleder meg, man kan få gratis club nintendo magasin på narvesen. der står det om nye utgivelser, rekorder, spill og sånne ting
Tandamram Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Mario Golf og Mario Tennis!! Kjipt å måtte vente så lenge.
CutMeOwnThroatDibbler Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Mange av de spillene Niskivara nevnte, pluss Too Human og spesielt Metal Gear.
Stig_W Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Animal Crossing er jo å se frem til, nå hvor det er hintet om at det får en europeisk release allikevel
Playmaster Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Ikke for å være pirkete,men det heter HVA kan vi glede oss til nå,ikke hvem.
Niskivara Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Ikke for å være pirkete,men det heter HVA kan vi glede oss til nå,ikke hvem. Hva er du til å si hvem det heter, hæ?
Whirush Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Animal Crossing er jo å se frem til, nå hvor det er hintet om at det får en europeisk release allikevel Du kan kjøpe det på cd-wow.com http://www8.cd-wow.com/detail_results_3.ph...oduct_code=7709 Mulig det er pre-order, men jeg kan ikke se noe som tyder på det.
Playmaster Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Animal Crossing bør komme til europa.Ventet på spillet i 2 år siden jeg leste litt om spillet.Kjøper ikke spill på online-butikker så det er derfor jeg ikke har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå