Gå til innhold

lcd til spilling

noxi

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg sitter her å vurderer å kjøpe meg en 17" eller 19" lcd skjerm.. og lurer på om 25 ms for mye til å kunne spille uten at skjermen ghoster noe..

eg trenger isåfall en lcd skjerm som er god nok til å kunne spille de nyeste spillene som vil og kommer det neste året eller to..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
eg sitter her å vurderer å kjøpe meg en 17" eller 19" lcd skjerm.. og lurer på om 25 ms for mye til å kunne spille uten at skjermen ghoster noe..

eg trenger isåfall en lcd skjerm som er god nok til å kunne spille de nyeste spillene som vil og kommer det neste året eller to..

Som sagt før i andre lignende tråder: Vent til den store LCD testen blir publisert på hw.no om få dager

Skrevet

Jeg har en skjerm produsert av samsung med 25ms, og har overhodet ikke noe problem i spill!

Den benq skjermen så jo snasen ut men prisen blir vel deretter :ermm:

Men jeg har fått med meg at det snart kommer en stor test av LCD skjermer så kanskje lurt å vente på denne???

Skrevet

Spørmålet er når den blir tilgjengeleg i markedet.

Og den store LCD testen har egen kategori for spel skjermer. Så svaret på kva LCD skjerm som er best på markedet til speling får du der.

mvh

JanEirik

Medlem av Dahles LCD-team

Skrevet

Men for å svare litt på spørsmålet ditt om ms:

Produsentene opererer gjerne med ulike måter å måle responstid på, noe som gjør at en skjerm med oppgitt 16 ms kan være tregere enn en med 25ms. Tror det står litt om dette i den store lcd-guiden, hvis ikke så kommer det i alle fall i testen

Skrevet

eg får vel vente på den store lcd skjerm testen..

også hørte eg rykter om at lcd skjermer blir en del billigere til sommeren.. får vel vente i noen mnd enda før eg kjøper ny skjerm..

*hater 19" crt klompen på skrivebordet*

* i want an 19" lcd * :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...