QWERTY123123 Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Hei! Har sett en del codecer som fikser slik at jeg kan se SVCD i WMP9, men finnes det noe slikt for mplayer2.exe? Hvis noe lurer på _hvorfor_ jeg bruker mplayer2, så er det fordi den er så mye enklere og kjekkere : P
andesam Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 er det ikke bare å installere wincinema eller ett dvd avspillings program? tror det skal gjøre sånn at alle avspillings programmer kan spille dvd er, og svcd er...
mars001 Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Har du en link til en codec som funker til å se SVCD i WMP ?? Har prøvd endel sånne uten at noen har funka for meg, eneste som skjer er at WMP kræsjer og tar 100% CPU til jeg går i Task Manager og må drepe prosessen manuelt.
QWERTY123123 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 er det ikke bare å installere wincinema eller ett dvd avspillings program? tror det skal gjøre sånn at alle avspillings programmer kan spille dvd er, og svcd er... Jo, har jo PowerDVD allerede, men vil helst ha bare mplayer2, fordi jeg synes den er så søøøt
QWERTY123123 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 Har du en link til en codec som funker til å se SVCD i WMP ?? Har prøvd endel sånne uten at noen har funka for meg, eneste som skjer er at WMP kræsjer og tar 100% CPU til jeg går i Task Manager og må drepe prosessen manuelt. Næi, har ikke link dessverre. Men, har sett mange slike codecer. Ikke sikker på om de virker da.
Loomy Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Har du en mpeg2-kodek i systemet så skal det fungere i alle avspillere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå