Gå til innhold

Prosjekt AOPEN! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, jeg vet, Aopen kabbiset er stygt, men synes nå det ble bedre sånn som jeg har det nå... eller ? :dontgetit:

Jada :thumbs: de jo det eg prøve å få fram ;)

heh :D .. Foirresten, nå funker power knappen og ;P Den satt litt fast i går se :laugh:

Gratulere. Sga prøve å montere påknappen inni neseboret på duden eg ska montere på kabbiset mitt. aopen då

Au :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, jeg vet, Aopen kabbiset er stygt, men synes nå det ble bedre sånn som jeg har det nå... eller ? :dontgetit:

Det er så absolutt en forbedring! Det ble pent

Skrevet (endret)
denne posten blei ****** meg raskt populær

heh ;) Er visst mange som vil se hvordan et stygt aopen kabbis kan se ut.. Evt, bør se ut ;):yes:

fixa den overflødige smiley bruken !

Takk :)

CaZiO  Skrevet 02/02/2004 : 16:32

QUOTE (Sc0oT @ 02/02/2004 : 16:22)

Hehe, jeg vet, Aopen kabbiset er stygt, men synes nå det ble bedre sånn som jeg har det nå... eller ?

Det er så absolutt en forbedring! Det ble pent

Endret av Sc0oT
Skrevet
Går med "bør se ut" Hvis man først ska lha AOpen er det ca. fasit på hvordan det bør være

Takk igjen ;) Joda, du kan ikke se at det er aopen(etter litt lakk), om du ikke er så dum og klistrer på det klistre merke da.

:laugh:

Skrevet

Jaja. viss du e ntresert i et kabinett m størrelse og lav pris så e d ideelt... btw katoder leds andre typer jalla jalla stuff som ska bli smekka inn????

Skrevet (endret)
Jaja. viss du e ntresert i et kabinett m størrelse og lav pris så e d ideelt... btw katoder leds andre typer jalla jalla stuff som ska bli smekka inn????

Det er PERFEKT om du har lite penger :yes:

Chash ;) Jeg skal smekke inn jalla i vinterferien tenker jeg, da jeg og noen kompiser skal bestille en bunt med jalla stuf fra microplex!!! Så da skal jeg begynne og bruke det òg ;):cool:

Endret av Sc0oT
Skrevet
sweeeeeeeeet assa. sry bcs inactiv. hadde 2 grandi så. BACK!

hehe ;) Grandi er snæx.. Men få noen fler tilbakemeldinger ? please ? Vil høre hva folk synes, hørt noen bra hittil :D

Skrevet
kor mange harddisk plasser er det i det kabinettet???

er det et bra kabinet?

plass til 6 hardisker. får det på mpx for 300 kr.. billig.. MEN UBER SHTØGT. det e og plass til 5 cd rommer som komme t glede spør du meg. :roll:

Men få noen fler tilbakemeldinger ? please ?

Någe lunde rar lakering med nermere titt :scared: . Prøv å legg en sjatong med nicket ditt og puss med sandpapir slik at du får in nicket ditt på plexien. fatte du ka eg meine :p

Skrevet
kor mange harddisk plasser er det i det kabinettet???

er det et bra kabinet?

plass til 6 hardisker. får det på mpx for 300 kr.. billig.. MEN UBER SHTØGT. det e og plass til 5 cd rommer som komme t glede spør du meg. :roll:

Men få noen fler tilbakemeldinger ? please ?

Någe lunde rar lakering med nermere titt :scared: . Prøv å legg en sjatong med nicket ditt og puss med sandpapir slik at du får in nicket ditt på plexien. fatte du ka eg meine :p

... Rar lakkering ? Uff, orker ikke pusse på plexien , vil nødig ødelegge..

Definer, RAR lakkering ?

Skrevet (endret)

Det er et bra kabinett til og modde.. Solid osv.,

Synes det var en fin utskjæring på toppen.. Finere en det er originalt i hværtfall ;)

Endret av FrenChie
Skrevet
>' date='02/02/2004 : 18:04'] Ikke akkurat imponert, men greit nokk hvis det er ditt første. "Good work"

Og imponere var ikke meningen ;) Meningen var egentlig bare og få det bedre enn utgangspunktet ! :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...