Gå til innhold

Prosjekt AOPEN! :)


Anbefalte innlegg

Hehe, jeg vet, Aopen kabbiset er stygt, men synes nå det ble bedre sånn som jeg har det nå... eller ? :dontgetit:

Jada :thumbs: de jo det eg prøve å få fram ;)

heh :D .. Foirresten, nå funker power knappen og ;P Den satt litt fast i går se :laugh:

Gratulere. Sga prøve å montere påknappen inni neseboret på duden eg ska montere på kabbiset mitt. aopen då

Au :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne posten blei ****** meg raskt populær

heh ;) Er visst mange som vil se hvordan et stygt aopen kabbis kan se ut.. Evt, bør se ut ;):yes:

 

 

 

fixa den overflødige smiley bruken !

 

 

 

Takk :)

CaZiO  Skrevet 02/02/2004 : 16:32

 

QUOTE (Sc0oT @ 02/02/2004 : 16:22)

Hehe, jeg vet, Aopen kabbiset er stygt, men synes nå det ble bedre sånn som jeg har det nå... eller ?

 

Det er så absolutt en forbedring! Det ble pent

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Jaja. viss du e ntresert i et kabinett m størrelse og lav pris så e d ideelt... btw katoder leds andre typer jalla jalla stuff som ska bli smekka inn????

Det er PERFEKT om du har lite penger :yes:

Chash ;) Jeg skal smekke inn jalla i vinterferien tenker jeg, da jeg og noen kompiser skal bestille en bunt med jalla stuf fra microplex!!! Så da skal jeg begynne og bruke det òg ;):cool:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
kor mange harddisk plasser er det i det kabinettet???

er det et bra kabinet?

plass til 6 hardisker. får det på mpx for 300 kr.. billig.. MEN UBER SHTØGT. det e og plass til 5 cd rommer som komme t glede spør du meg. :roll:

 

Men få noen fler tilbakemeldinger ? please ?

 

Någe lunde rar lakering med nermere titt :scared: . Prøv å legg en sjatong med nicket ditt og puss med sandpapir slik at du får in nicket ditt på plexien. fatte du ka eg meine :p

Lenke til kommentar
kor mange harddisk plasser er det i det kabinettet???

er det et bra kabinet?

plass til 6 hardisker. får det på mpx for 300 kr.. billig.. MEN UBER SHTØGT. det e og plass til 5 cd rommer som komme t glede spør du meg. :roll:

 

Men få noen fler tilbakemeldinger ? please ?

 

Någe lunde rar lakering med nermere titt :scared: . Prøv å legg en sjatong med nicket ditt og puss med sandpapir slik at du får in nicket ditt på plexien. fatte du ka eg meine :p

... Rar lakkering ? Uff, orker ikke pusse på plexien , vil nødig ødelegge..

 

 

Definer, RAR lakkering ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...