Gå til innhold

Prosjekt AOPEN! :)


Anbefalte innlegg

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor sånne poster som dette får så sykt mye respons dette var en grå trist mod. Ingenting nytt lite gjennomført "worklog" og "mod" generelt.

Skulle tro folk som skryter sånne "moder" har trøkka i seg et brett med prosaz.

Greit at du prøver deg frem men jeg begynner å bli lei av å se detta på forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ærlig talt ikke hvorfor sånne poster som dette får så sykt mye respons dette var en grå trist mod. Ingenting nytt lite gjennomført "worklog" og "mod" generelt.

Skulle tro folk som skryter sånne "moder" har trøkka i seg et brett med prosaz.

Greit at du prøver deg frem men jeg begynner å bli lei av å se detta på forumet.

Det e en bra første mod så FU :angry: .... Mange værre første moder skal eg sei deg. j

Lenke til kommentar

DU er vel lei av det du, men JEG likte det så kan du ikke bare prøve å holde kjæft neste gang plz? btw, jeg er lei av deg allerede etter 2 hele poster :devil:

 

Fin Fint kabinett sc0oT :thumbs: men i det jeg så på bildene ble jeg så inni ###### skremt; hvem var han der ****** skumle typen i sofaen?

 

*løpe som helve**e fra den der duden* ;)

 

 

 

BalleMann

Lenke til kommentar
DU er vel lei av det du, men JEG likte det så kan du ikke bare prøve å holde kjæft neste gang plz? btw, jeg er lei av deg allerede etter 2 hele poster :devil:

 

Fin Fint kabinett sc0oT :thumbs: men i det jeg så på bildene ble jeg så inni ###### skremt; hvem var han der ****** skumle typen i sofaen?

 

*løpe som helve**e fra den der duden* ;)

 

 

 

BalleMann

hehe ;) Takk, og du som klager, greit nok.. Men når du var nybegynner skulle jeg likt og se ditt ass :yes:

 

 

ballemann, hehe ;=) JEg er da ikke skummel ;P Neida, men takk, synes det ble bra jeg og.. Bedre en orginal iaffal ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ærlig talt ikke hvorfor sånne poster som dette får så sykt mye respons dette var en grå trist mod. Ingenting nytt lite gjennomført "worklog" og "mod" generelt.

Skulle tro folk som skryter sånne "moder" har trøkka i seg et brett med prosaz.

Greit at du prøver deg frem men jeg begynner å bli lei av å se detta på forumet.

Det er ikke dårlig til å være førstemod, et sted må man jo starte! Det er helt klart bedre enn det første jeg gjorde

Lenke til kommentar
Jaja jeg ser veit hvertfall når jeg ser en fet mod å ikke noe retards kunne mekka i søvne. BTW colorworks lakken er den dårligste du kan få tak i, så neste gang du lakkerer bruk quick f eks. Mye bedre.

Pluss prøv å mekk noe ingen har tenkt på før.

Merka at den lakken var bad, men får hive på noe klarlakk snart ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ærlig talt ikke hvorfor sånne poster som dette får så sykt mye respons dette var en grå trist mod. Ingenting nytt lite gjennomført "worklog" og "mod" generelt.

Skulle tro folk som skryter sånne "moder" har trøkka i seg et brett med prosaz.

Greit at du prøver deg frem men jeg begynner å bli lei av å se detta på forumet.

Motivasjon er en fin båt!

Lenke til kommentar
Jaja jeg ser veit hvertfall når jeg ser en fet mod å ikke noe retards kunne mekka i søvne. BTW colorworks lakken er den dårligste du kan få tak i, så neste gang du lakkerer bruk quick f eks. Mye bedre.

Pluss prøv å mekk noe ingen har tenkt på før.

 

Hva er dette for noe og si. jeg syns han har gjort en flott jobb. Dette blei et knakandes flott resultat, og jeg skulle likt og sett hva denne andre slabber dasken kunne klart. Her ser vi en som har jobbet i sikkert uker og dager, for og bli fornøyd.. NEI, phoenix, din retard ! du kunne sikkert ikke gjort det bedre sjøl, din sjølgode evneveike slask.! så nå kan du holde deg unna. foresten bør du ikke få si hva du mener, siden det bare er negativt innhold som kommer ut av munnen din !vask deg gutt. :thumbs:

Lenke til kommentar

Glemte og si at jeg har samme kabinettet, og at jeg har moddet det litt selv. I grunn, har jeg jobbet en del med det, men nå har jeg det hos en kamerat etter vi hadde lan party, så jeg får ikke vist dere bildene. Men jeg syns alle som vil vise fram det de har lagd, skal få lov til det. Ingen skal få ødelegge bare fordi, mange har vist fram sine kabinetter først!!!!! ;)

Lenke til kommentar

Veit du hva, jeg skal faktisk vise dere litt modde skillz om ikke så alt for lenge.

Men kom ikke her å tro at jeg forventer lovprising av skillza mine med sprayboksen.

Gjør det sånn at jeg selv blir fornøyd å driter da i andres syn, så lenge de ikke kommer med sider ved moddens om kan forbedres.

Å hvis noen synes den er drit noob å døds harry, greit da får folk mene det uten at jeg blåser i nesa og ler av dem.

Lenke til kommentar
Veit du hva, jeg skal faktisk vise dere litt modde skillz om ikke så alt for lenge.

Men kom ikke her å tro at jeg forventer lovprising av skillza mine med sprayboksen.

Gjør det sånn at jeg selv blir fornøyd å driter da i andres syn, så lenge de ikke kommer med sider ved moddens om kan forbedres.

Å hvis noen synes den er drit noob å døds harry, greit da får folk mene det uten at jeg blåser i nesa og ler av dem.

vet du hva ? du har altfor GOD selvtillit.. Men jeg gleder meg til og se :yes:

Lenke til kommentar
Jaja jeg ser veit hvertfall når jeg ser en fet mod å ikke noe retards kunne mekka i søvne. BTW colorworks lakken er den dårligste du kan få tak i, så neste gang du lakkerer bruk quick f eks. Mye bedre.

Pluss prøv å mekk noe ingen har tenkt på før.

 

Hva er dette for noe og si. jeg syns han har gjort en flott jobb. Dette blei et knakandes flott resultat, og jeg skulle likt og sett hva denne andre slabber dasken kunne klart. Her ser vi en som har jobbet i sikkert uker og dager, for og bli fornøyd.. NEI, phoenix, din retard ! du kunne sikkert ikke gjort det bedre sjøl, din sjølgode evneveike slask.! så nå kan du holde deg unna. foresten bør du ikke få si hva du mener, siden det bare er negativt innhold som kommer ut av munnen din !vask deg gutt. :thumbs:

Takk =) Hyggelig og høre !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...