Gå til innhold

MMORP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle mmorpg som er bra har en fast månedspris ja. Hvis det er første gang du setter i gang med et mmorpg så vil jeg anbefale deg å teste Dark Age of Camelot. Veldig enkelt å komme i gang med og en fin inngang til online verdenen. Det er flere fra gamer.no som spiller det. Så du har flere norske å spille sammen med. Inkludert meg selv.

Lenke til kommentar

Hvordan står det til med spill som EVE-Online, Asherons call 2, Horizons for tiden?

Betatestet EVE og Asherons call 2. EVE var kult, om enn litt tregt. AC2 var kjedelig under beta. Er dette forandret idag, eller er de ikke like underholdene som andre?

 

 

Betatestet Wish nettopp, veldig old-style, men moro for de som liker det. Selv er jeg nok litt fan av pen grafikk og. Den var litt kjedelig i Wish og AC2.

 

 

Ellers venter vel alle på WoW? Blizzard klarer jo ikke lage dårlige spill, så vi får håpe de fortsetter med det. (De slipper heller aldri ut uferdige spill, så vi får smøre oss med tålmodighet...)

 

 

Everquest 2 ser også bra, men det virker ikke som om alle er så glad i Everquest der ute. Har ikke testet noe i den serien selv.

Lenke til kommentar
"(De slipper heller aldri ut uferdige spill, så vi får smøre oss med tålmodighet...)"

Hvorfor var da ille hele Orc-delen ferdig på frozen Thorne??? ;)

Forstår ikke helt hva du sier her, men selv om noe ikke fungerer slik som du vil at det skal, betyr det ikke at det ikke er spillbart eller ferdig..

Lenke til kommentar

Spilte aldri Frozen Throne noe særlig, men har ikke hørt dette du sier fra andre heller... Blizzard er vel uansett kjent for å jobbe lenge med sine prosjekter, og uttaler selv at de ikke slipper spill før de er fornøyde. Dvs mer enn ferdige. Kan nok være at de tar litt lettere på exp.

Lenke til kommentar

Ja, har kikka litt DnL. Ser jo veldig fett ut. Mye bra i vente uansett. Skal prøve å få blitt med på litt betatester. Det er en kjempefin måte å bli kjent med spilla uten å bruke en krone på de.

 

Har betatestet en del hittil:

Asherons Call 2

Planetside

EVE: Online

Wish

Biosfear (sugde på beta, spilte noen dager bare)

++ noen andre mindre kjente og som oftest mindre bra...

 

Kjøpte jo planetside etter release, men dette skuffet stort pga lag.

Gleder med til EQ2, WoW først og fremst nå.

Lenke til kommentar
Woaaah, i tilegg til at jeg skal bruke rundt 20.000 på ny data skal jeg også kjøpe en 5-6 spill  :thumbs:

Detta blir bra.

 

( :w00t: Gleder meg :w00t: )

Off topic??? :no:

 

Spiller Galaxies, er en del norske(som jeg vet om, sikkert folk på andre servere også) på euorpe farstar servern. spiller med nicke wowonder.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...