Gå til innhold

SX1


jendor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte en mail til SmartClub for å få mer informasjon om prisgarantien deres, samt pris på SX1, dette er hva de svarte:

 

"SX1 ligger på 4999,- u/abb.

Prisgarantien gjelder for alle norske butikker og nettbutikker,

men forutsetter at de har varen på lager."

 

Mvh.

Marius

Elmarked

 

Så da var det med Smart Club oppklart.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til kundeservicen på Lefdal, og jeg fikk beskjed om at det gjaldt mot nettbutikker også, men at de legger til frakt. Dette er 100% garantert.

Jeg har benyttet meg av denne garantien MANGE ganger med priser hentet fra nettet.

 

Ellers ville jeg vel ikke postet denne posten... :D

Endret av jendor
Lenke til kommentar
må man i butikk for å benytte seg av denne prisgarantien? eller går det ann å bestille den over internett?

Lefdal har ingen internettbutikk, så man må gå i en av deres butikker selv for å få denne prisgarantien :D

 

Det er uansett litt moro at Lefdal og Elkjøp er eiet av samme eier. The Dixon Group.

 

Men det ser man jo egentlig på webdesignet både hos Lefdal og Elkjøp. Helt likt.

Lenke til kommentar

Hmm, Jeg har bestilt en nokia 6600 fra mpx. får den levert imorgen tror jeg. kan jeg dra til lefdal og kjøpe den samme telefonen. og litt senere vise dokumentasjon på at den samme mobilen er billigere på mpx, og få tilbake alle pengene pluss 50% samt levere tilbake mobilen til Lefdal. Eller kan jeg ikke levere tilbake mobilen?

Lenke til kommentar
tror smart club finnes bare på østlandet

Ja ser slik ut :thumbdown: for holde meg til Lefdal :thumbup:

Er det ikke en SmartClub i Trondheim også da? Mener det var det...

Det er SmartClub i Trondheim ja, på Tiller. Har vært der noen år den... Rett ved siden av finner du både Lefdal, Elkjøp og Expert Bonus, samt Obs Elektro på City Syd. Men i de SmartClub-reklamer jeg har sett har det vært svært sparsomt med mobiler (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...