Gå til innhold

Skal man reporte pc specs i signatur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (yummy @ 03/02/2004 : 00:52)
vi har også fått laget et script som henter ut alle signaturer med specs i.

Søker dette rundt i signaturtabellen og generer en liste over alle som har typisk hardware relaterte ord sånn at dere kan se på det? Clever :)

 

Kan dere lage en sånn en for de som ikke har justert ned fontsize og? Er lei av o rapportere folk med _stor_ rød skrift! (forresten, det går litt ut over meg og det. Stryk siste forslag ;) )

 

Edit på bakgrunn av posten under; men jeg håper det kan gjøres et untak for min lille oppfordring

Endret av enden
Lenke til kommentar

av en eller annen meningsløs grunn var det uhyre populært å ha specs i signaturen for 6mnd - 1 år siden. Dette gjaldt både på forum og på news. Dermed måtte en njushund som undertegnede fordøye ca. 1000 totalt intetsigende maskin-spesifikasjoner (abit ditt, asus datt, plextor sånn, n Ghz, fjaksti korsæir ram, annabel lu kabinett, 430w kjempestille strømforsyning, bottolfsen floppy, 5200fx ultra nvidia m/128mb ddr 1.5 ram, 3 blåpærer og vannkjøling kjøpt på bakgårdssalg på microplex) per verdamtes dag!

 

Altså: uansett om du tror på en høyere skapning eller ei: HA FOR GUDS SKYLD IKKE SPECS I SIGNATUREN DIN!

Lenke til kommentar

flott at det endelig kom et svar! :)

trodde faktisk av en eller annen grunn at den ble oversett/ignorert.... (ikke spør meg hvorfor jeg trodde det)..

men likevel, script som henter ut speccsene er jo flott for å få fjernet mesteparten, men jeg anntar at det kan bli problematisk å fjerne signaturer, hvor brukere aktivt går inn for at det skal være vanskelig å fjerne. (aemde tretusentohundre ekspe, bah.. uansett).

 

spurte faktisk kun for at det skal bli lettere for de overarbeidede moderatorne på dette ellers geniale forumet!

 

keep up the nice moderatorwork! :thumbup:

Lenke til kommentar

QUOTE (tipp-ex @ 06/02/2004 : 01:55)
... men jeg anntar at det kan bli problematisk å fjerne signaturer, hvor brukere aktivt går inn for at det skal være vanskelig å fjerne. (aemde tretusentohundre ekspe, bah.. uansett)

I slike tilfeller er det tydelig at det er lagt ut med overlegg og med god kjennskap til retningslinjene. Da blir det advarsel og kanskje utestengning... ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...