Nabo`n Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Trenger et kurant skjermkort til rundt 1000lappen hva vil dere anbefale?
CaZiO Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Vil tro at dette er et godt kjøp, eller hvis du ser her ser du en bunt av 9600/9600SE kortene til under 1000 kroner... fant ikke noen store forskjeller på de jeg. Hva skal du bruke kortet til?
Nabo`n Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Vil tro at dette er et godt kjøp, eller hvis du ser her ser du en bunt av 9600/9600SE kortene til under 1000 kroner... fant ikke noen store forskjeller på de jeg. Hva skal du bruke kortet til? Skal bruke det til normalt spilling og div.
klikko Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 er du ute etter bra ytelse må du nok opp i litt i kr tror jeg dessverre
Olle P Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 (endret) Köpa begagnat kanske? Någon som alltid skall ha det senaste och måste göra sej av med det gamla (näst senaste) borde kunna förse dej med det du behöver. Jag skulle läsa tidnings- och nätannonser och leta efter ett kort som har dagspris på ca 2000kr nytt. Bjuda 1000kr plus frakt för detta. /Olle Endret 2. februar 2004 av Olle P
Demogorgon Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Köpa begagnat kanske? Någon som alltid skall ha det senaste och måste göra sej av med det gamla (näst senaste) borde kunna förse dej med det du behöver. Jag skulle läsa tidnings- och nätannonser och leta efter ett kort som har dagspris på ca 2000kr nytt. Bjuda 1000kr plus frakt för detta. /Olle brukt data utstyr kan det være mye muffins med da.. en kammerat kjøpte et radeon 9700pro brukt den tiden det var kongen på haugen, og etter et par uker i bruk datt 3 mostandere av kortet. vi kom frem til at de var limt på i og med at det var limrester der (!).. selgeren på bruktmarked.no var fiktiv, og mailen fikk vi ikke svar på.
Merlin Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Anbefaler Radeon 9600 Pro på det sterkeste til den prisen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå