Gå til innhold

Annet om hardware...


Anbefalte innlegg

Har sett en ekstrem økning på feilposter i "annet om hardware" kategorien den siste tida, og blandt annet TST har noe som kan minne om en antydning til såre fingre av all stenginga. Nå vet jeg at dette har vært et problem tidligere og at det er satt en sticky på dette, men det ser ikke ut til at det hjelper noe særlig. :no:

 

Jeg lurer på, er det mulig å gjøre noe annet for å senke dette tallet? Det er svært irriterende når annenhver tråd nedover er stengt pga feilposting.

 

Et par forslag fra min side:

 

-Strengere straff for feilposting i "annet om hardware" forum-delen.

-Mer oversiktlig forumstruktur mtp de linkene som ligger under alle forumkategoriene (disse er ikke akkurat enkle å få øye på hvis man ikke vet hva man skal se etter).

 

Kommentarer? :)

 

Edit: skriveleif

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår godt at det blir feilpostet mye i "annet om hardware" da det ikke er noen annen kategorien som er generel under "Hardware".

Er ikke alle som får med seg menyen til venstre der du finner di andre foruma.

 

Kanskje bare å fokusere/opplyse bedre med at det faktisk er mange flere forum så tror jeg vi blir kvitt problemet..

 

linke til di andre foruma nederst i HW forumet(under Annet om hardware) så NYE finner di andre foruma lettere..

 

Kanskje bytte ut beskrivelsen under "annet om hardware" ??

 

 

QUOTE
Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Er det ikke datarelatert, postes det i "annet" på "off - topic". (hardware som f.eks. i maskinvare)

 

Bare noen forslag....

 

 

TaZ

Endret av taz
Lenke til kommentar

QUOTE (Jonki @ 01/02/2004 : 19:28)
de fleste nybegynnerne gidder rett og slett ikke å lese retningslinjene :angry:

vil ikke kalle meg nybegynner, men når jeg joina forumet i 2001,så hoppet jeg elegant over retningslinjene. Men har til dags dato heller ikke fått stengt en tråd pga feilposting...

Dette gjelder uansett hva jeg gjør, spes når det ikke koster penger, så leser jeg ikke retnignslinjene eller avtalevilkårene.

Er ikke noe nytt i denne verdenen

Lenke til kommentar

QUOTE (Jonki @ 01/02/2004 : 19:28)
de fleste nybegynnerne gidder rett og slett ikke å lese retningslinjene :angry:

Sier du det, hehe. Leste du retningslinjene da du postet ditt første innlegg? De hoppet eg og elegant over.

Men de kunne laget noe som gjør at du må bruke litt tid på å lese dem(retningslinjene)før du får starte en tråd, eller svare på ett innlegg. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har laget en tråd hvor jeg tar opp dette og jeg ber alle til å komme med forslag å meninger om hvordan å rydde opp i forumet.

 

Denne tråden siktet jeg til. Har sett så mye som 25 av 50 stengte tråder i "Annet om hardware" Noe må definetivt gjøres. For forumet forsetter å vokse og jeg har ingen tro på at feilpostingen synker hvis ikke noe blir gjort.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...