JoeDohn Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Jeg har et replay jeg stiller meg svært mistenksom til, men jeg vil ikke rapportere hvis jeg ikke har grunnlag for det. Jeg spiller for tiden solo i RoC, og denne matchen var meg (NE) mot en UD. Jeg får expande fritt og har på det meste fire expansions. Etter hvert som jeg driter meg loddrett ut og taper omtrent alle styrkene mine slår han tilbake på hovedbasen min. Jeg bygger opp på de mest etablerte expansionene, mens han systematisk, en etter en, plukker de ned etter hvert som jeg begynner. Han gjør det veldig effektivt, og feiler lite. Jeg blir mistenksom og bestemmer meg for å sjekke etter. Jeg ser igjennom replayet fra hans side uten å gjøre hele mappet synlig, sånn at jeg ser hva han så i kampen. Han brukte ikke en eneste shade, ei heller noe Reveal, gjennom hele matchen, og med sylskarp presisjon gikk han fra expansion til expansion, gikk ikke feil en eneste gang, og alltid i prioritert rekkefølge. Selv om han ifølge replayet ikke hadde peiling på hvor jeg var. For sikkerhets skyld spør jeg hvordan han hele tiden vet hvor jeg er, hvorpå han svarer at "han bare går ut mappet". Det virker rimelig merkelig å gå på kryss og tvers, uten å feile, og til og med på steder hvro man vanligvis ikke bygger. Har jeg en god sak hvis jeg sender inn dette replayet? Kontakt meg på MSN hvis dere er interessert i å se det.
NoLimit_^ Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Ingen vits å klage om det, blizzard har sine egne, effektive måter å finne maphackere på.
Josten Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Kan du ikke laste det opp da? Må jo også tenke på hvor stor mappet er. Hvis det er 12 goldmines, er det jo mistenkelig, men hvis det bare er rundt 4-6, så er det vel fullt mulig å ha litt flaks.
FredrikFtw Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 (endret) ja, hvilket brett var det? Endret 8. februar 2004 av Arthas
JoeDohn Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Oj, glemte å si det, jeg, classic Lost Temple. Jeg nede, han oppe. Har ikke noe sted å laste opp, men vaskiZ skulle ha replayet.
Josten Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Du kan sende det til meg, så kan jeg laste det opp.
CutMeOwnThroatDibbler Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Er replayen stor? Sitter med modem her, men er meget interessert i replayen.
Balle Klorin Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Man kan se om folk bruker map hack hvis motstanderen klikker på bygninger/units som er utenfor synsfeltet. Nå klarer vel de fleste som bruker map hack å unngå slikt, men kan jo hende en av dem glemmer seg av i ny og ne.
vaskiZ Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 replays Den replayen det er snakk om UD might be a maphacker.w3g Man kan se om folk bruker map hack hvis motstanderen klikker på bygninger/units som er utenfor synsfeltet. Nå klarer vel de fleste som bruker map hack å unngå slikt, men kan jo hende en av dem glemmer seg av i ny og ne. Det finnes vel nyere versjoner som gjør at man ikke kan se at man velger andres bygninger og sånn. Da gjelder det å se å hvor "mistenkelig" den andre spiller, som feks. hvis han creepjacker masse, flytter hæren sin for å møte den andre, bygger counter-enheter til den andres hær uten å ha scouta osv.
-kga- Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 (endret) Hvorfor gidder folk og jukse slik? Det er jo ikke no morro da. EDIT: spilte med en som sa til laget vårt at han brukte maphack. Han fortalte alt om finden. Dritt treikt egentlig. Jeg quitta etter litt, etter at jeg fant ut at han ikke kødda med det han fortalte. Endret 13. februar 2004 av Lord-KGA
FredrikFtw Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 hvis noen sier at de bruker maphack og det viser seg at de gjør det (som nevnt over) hadde det vært fint å sende replay til blizzard!
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Lost temple seier du?? Det er da ikkje forferdelig mange plasser å gå til, der er 8 gruver pluss dei i hjørna..... Og ikkje sei fra til Blizzard før du kan bevise at han maphacker, kanskje han berre var dyktig og "kunne sine rutiner"
JoeDohn Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Skrevet 16. februar 2004 Jeg vil si meg uenig. Det er nok veier å gå til at han skulle kunne feile minst en gang, men han gjør ikke det engang. Det som gjør meg mistenksom derimot, er det at han prioriterer, uten å vite hvor basene er. Han går dit jeg bygger de viktigste bygningene først, og når jeg så bygger mye på andre sida av kartet så spurter han med millimeterpresisjon dit etterpå.
vaskiZ Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Er bare å sende til Blizzard, de kan seriøst ikke ha tid til å se på alle replaya de får. Som sagt tidligere, de har andre måter å finne det ut på. [email protected] Send med replay.
Dux ducis Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg fatter at de gidder, selvfølgelig: Stats... Da kan dere bare glemme å kalle meg maphacker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå