kRUKZ Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Hvilket kort er best av: PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR og Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB ? Har planer om å kjøpe et av dem... Hvilket mener dere jeg bør kjøpe ?
eiriksen Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Du vil nok ikke merke den største forskjellen, men jeg mener Sapphire er best. Tidligere hadde PowerColor problemer med vifta, men det er fikset nå.
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Powercolor viften lager mer støy enn Sapphire sin, men de fleste bare bytter denne ut med annen vifte eller passiv kjøling. Smak og behag.
AshtraY Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 http://www.nordichardware.com/reviews/grap...index.php?ez=13 denne testen kan vise deg vegen.. Ytelses messig er kanskje powercolor betre..men Eg hadde gått for sapphire om eg hadde litt ekstra pengar.. he kjøpt powercolor no då men.
VeXx Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Hvilket kort er best av:PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR og Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB ? Har planer om å kjøpe et av dem... Hvilket mener dere jeg bør kjøpe ? Det er akkuratt det samme kortet, det er hva du vil ha selv, du får jo Powercolor til en fantastisk pris denne uken
Falcon_ Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Powercolor er et billigmerke. Hadde valgt Sapphire pga. bedre vifte.
Windoge Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Etter at de forbedra vifta på Powercolor så er ytelseforskjellen blitt MINIMAL. Ville ikke sagt at Powercolor bare er et billigmerke, det vil bli som å si at AMD er et billigmerke kontra Pentium 4, og det er ikke så mye bedre enn AMD.
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 PowerColor er noe drit. Kjøpte en 9700 Radeon en stund siden og de hadde feil BIOS på den sånn at den var overklokka mer enn RAMen på kortet tålte... PowerColor er et jalla merke, jeg ville uansett satset på Sapphire. PowerColor ER et billigmerke...
Merlin Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Powercolor er et billigmerke. Hadde valgt Sapphire pga. bedre vifte. Dette er feil kamerat Powercolor har fått inn nye vifter og disse skal fungere utmerket. Powercolor har bedre ytelse enn sapphire i tillegg så valget er Powercolor ikke sapphire.
Windoge Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Billig kort betyr ikke altid dårligere enn dyrere kort
Geir M Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 powercolor har litt bedre ytelse enn sapphire. de har lagt til nye vifter for å hindre den en gang så irriterende varmeutviklingen. disse to kortene er egentlig så godt som like bare det at powercolor er litt billigere. har hørt rykter om at de til og med lages i samme fabrikk. da kan man igjen spørre hvordan kan da powercolor ha en bedre ytelse? det er ett spørsmål jeg rett og slett ikke kan svaret på. men de lager jo de ikke helt identiske selv om de lages på samme fabrikk. men Uansett KJØP POWERCOLOR DET ER UTEN TVIL DET BESTE KJØPET!
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Powercolor-lovers Det er vel smak og behag vel,med tanke på at Sapphire kortet koster bare 200,- mer på PCutstyr.no.
Windoge Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Kortene er så identiske at det er lite vits å krangle Synes Asus og Hercules er de eneste som greier å utmerke seg.
AshtraY Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 (endret) forskjellen er vel klokkefrekvensen? EDIT: og at Sapphire har betre bundle..2 spel og en overklokkings cd ++ men med powercolor får man et bedritent Tomb raider spel, der styringa er til å dø av. Endret 30. januar 2004 av AshtraY
fAight Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 ...får ikke klokka mitt PC 9800 pro til XT versjon en gang jeg
VeXx Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Kortene er så identiske at det er lite vits å krangle Synes Asus og Hercules er de eneste som greier å utmerke seg.
Kultom Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 PC kortet mitt funker utmerket, har ikke hatt en feil på det i løpet av de 5 månedene jeg ahr hatt det nå. Har aldri ahtt den orginale kjølern på da men, den nye kjølern til PC er jo stilig og da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå