nlaBlah Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 det er sikkert mange som er evig lei av slike tråder her på forumet, men jeg spør nå: MX310 eller MX300 er det bare innbilling fra min side at mx310 er hakket vassere enn mx300 ? vurderer sterkt å kjøpe en av disse, i og med at logitech optcal wheel mouse, som jeg har, holder p å bli utdatert... men jeg liker formen på den musen, og ser at det er mye av det samme på mx300 modellen..310 ser klumpete ut, og høy bak, kan ikke tenke meg at det er noe behagelig.. >så, er det noe forskjell på mx300, og mx310, når det gjelder reaksjon og presisjon? noen som vet?< likte ikke mx500, for den var litt for stor, samme med MsIE 4, som også hadde litt dårligere presisjon, sier i allefall noen av testen på web og ja, jeg har små hender... : / mvh UlveN^, om nlaBlah er tungvint og lese,,
MrLee Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 det skal ikke være noen forskjell på presisjon o.l. på noen av musene i MX serien. Form og ekstra knapper er den eneste forskjellen(og trådløshet da...)
J0ppe Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Liker mx300 bedre enn 310, men liker mx500 best.
Bogge Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Syns mx 310 er digg har brukt den i ett år nå.... Er godt fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå