Gå til innhold

Abit AN7 Tips triks og filer


Bateman26

Anbefalte innlegg

sendt en mail til abit med blackbox greiene ang bad namespace melding i abit eq. får seff ikke svar :mad: det er jo bare helt FORJÆVLIG GALE at de slår seg til ro med at de ikke klarer å gjenskape det i laben. det må da for ****** kunne gå an å gjenskape det hvis flere kunder har opplevd det, de kan ikke bare gi opp og si sorry mack vi gidder ikke.

 

dette medfører jo at produktet ikke holder de spesifikasjoner som lovet, og jeg kan kreve nytt kort?

 

forresten, ocguru møkket låser seg titt og ofte når jeg stiller fsb og jeg må kaldstarte maskinen. elendig!

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uguru OC bruker jeg kun til og stille ned V-core. Har oppdaget at maskinen liker litt høy vcore for og boote i windows men når jeg er inne kan jeg stille vcore ned til default. er det lenge siden du sendte epost til de? vet at det gikk tre dager før jeg fikk svar på min henvendelse. men prøv og start en trpd på Abit forumet og se om ikke noen techheads som vanker der kan svare deg.. har fått Svar på under 10 min alle gangene jeg har postet der

Lenke til kommentar

s*tan for en drittdag. Har sleewed braidet min psu i dag og når jeg skulle sette på molex pluggene igjen klarte jeg det kunststykket og sette 5 volt og 12volt ledningene feil på samtlige resultat 1 dvd 1 dvdbrenner (to dager gammel fikk den bursdagsgave fra dama) 2 80 gig hd (smekkfull med mp3 film og tvserier) smakk rett i dass skulle sette meg ned og brenne ut alt på de to HD nu når jeg hadde fått DVDbrenner SAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAAN

Endret av Bateman26
Lenke til kommentar

Har du/dere opplevd andre forbedringer? .5 multipliere, høyere fsb?

 

Personlig tror jeg det er en veldig konkav NB som hindrer kontakt med vannblokk, som holder meg under 217 i fsb. Gidder ikke planslipe før jeg remonterer vannkjølingen i slutten av mai når jeg får nytt kabinett. Selv om det irriterer ganske mye å tenke på at jeg ikke har pushet kortet :(

 

Utenom fsb har igrunnen alt fungert prikkfritt i 1.4, ingen forandringer i 1.5 så langt. Jeg er skuffet over Abit, og lurer på om dette kortet noen gang kommer til å få oppfølgingen vi fortjener ang hastighet og uguru.

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Synes alt glir lettere..

hmm.. Placebo? :p

godt mulig det er placebo men er ikke helt sikker på det.. ting føles bare mere smooth men men klokkinga er lagt på hylla i vente av bedre kjøling kjører 166*12,5 nu og suser greit avgårde men i morra skal jeg sette inn en til SATA disk og sette alt opp i raid. det gleder jeg meg til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...