Gå til innhold

Abit AN7 Tips triks og filer


Bateman26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes AN7 har vært et interessant kort så langt. Dvs jeg har hatt nok å henge fingrene i :)

Var plaga med høy temperatur. Lå på rundt 50 idle og over 60 på load. Oppdaga ved en tilfeldighet at jeg hadde glemt å flytte jumperen tilbake etter en av mine mang cmos resets, hehe. Skal si det hjalp på tempen å flytte den tilbake :D

 

Har ikke merket noe til at SB'en er varm. Faktisk så ligger alle tempene ganske lavt etter at jeg flytta jumperen tilbake. Nå skal det da også sies at jeg til vanlig bare kjører på 200x11 (Har en 2500+) med "vanlige" innstillinger. Kun i kortere perioder jeg har gidda å kjørt på med mere pulver (har vært for opptatt med å stabilisere ting og tang :p)

Lenke til kommentar
Jeg fikk tak i nyere BIOS oppdateringer for Sil 3112 S-ATA.

Kan noen hjelpe meg med dette?

 

Jeg postet ny tråd om dette her

Det jeg vet er at Sil 3112 S-ATA biosen ble oppdatert på siste bios oppdatering (14). Da ble den oppdatert til version 4.2.43. men om det er mye og hente på 4.2.4.7 biosen vet jeg ikke. Men regner med at den sikkert kommer i 15 biosen som sikket er rett rundt hjørnet

Lenke til kommentar
noen nye observasjoner?

 

hjelper voltmodd på FSB hastighet eller er det andre ting som sperrer på disse kortene?

Vet ikke om en vmod vil hjelpe på fsb men uansett er det jo værdt og prøve det vist du ikke får den høyere.

 

 

Her er uansett en oversatt versjon av Guiden for de av dere som ikke er veldig stø i nederlansk

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med S-ATA-driverne. Noen som har noen drivere som virker? Den klarer ikke å finne driverne på S-ATA-disketten under installasjon av Windows.

Hadde det samme problemet når jeg fikk An7 Er litt usikker på hva som gjorde at det funket men jeg tok ut CMOS batteriet og resatte biosen gikk inn etter på i biosen og enablet SATA drive (husker ikke i farten hvor det er)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...