Gå til innhold

dårlig humor?


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers så hadde jeg ikke hatt noe i mot det fjerde riket med Bill gates som nestkommanderende og Bush som forsvarsminister.

 

Eneste loven er at alle SKAL bruke über microsoft 2k ultra OS.

Jeg klarer faktisk ikke å bestemme meg for om dette høres mest tragisk ut hvis jeg antar at du mente det, eller hvis jeg antar du forsøkte å schpøke-pøke.

 

EDIT: Rettet feil.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
forrestem, loffelur er ikke en "liten" dritt unge, han er faktisk 2 m høyt :p

Det er sannt:D Jeg skal bli høyere enn alle! Jeg skal bli VERDENS HERSKER!! :dribble: MOHAHAHA! ingen kan stå for the power of loffelur and Bush!

DU SKAL I TERAPI! seriøst flemming, du er syk.... melde om dette her til en offentlig anstalt så dem kan stenge deg inne.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kjeften. Jeg har mere posts en deg så

Derimot poster ikke jeg masse søppel (selv om dette er søppel seksjonen) og usaklige ting.... :p tihi pwnd

Post-counten øker ikke i Off-topic delen. Dessuten har jeg mest poster av dere :p r3sp3c7 my 1337n3sZ :ermm:

Lenke til kommentar
Kjeften. Jeg har mere posts en deg så

Derimot poster ikke jeg masse søppel (selv om dette er søppel seksjonen) og usaklige ting.... :p tihi pwnd

Nei, du er søppel! Let the power of christ compells you!, Let the power of christ compells you!, Let the power of christ compells you!, Let the power of christ compells you!, Let the power of christ compells you!,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...