Gå til innhold

dårlig humor?


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du? Spørte lillebroren til en kamerat av meg om han syntes det var morsomt( 13 år, altså i pervo alderen) Veit du hva han svarte, han skjønte hva det skulle forestille, men ikke ****** om det var morsomt!

 

Neida,... det var sikkert morsomt i hodet ditt, men ikke i mit. Det er faktisk noen ganger jeg synes at noe er morsomt, men er ikke helt sikkert om andre syntes hva jeg synes hva morsomt er morsomt. LAAAANG setning, og rar setning..

 

Edit: skriveleif

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar
Han ser ikka akkurat normal ut... fikk lattis når jeg så bildet:D

Han ser ikke akkurat normal ut? Er det bare jeg som synes at du er en patetisk liten unge som går rundt å ler av alle som ikke ser "normale" ut ifra din standard?

 

At man i det hele tatt ler offentlig av at folk ser annerledes ut enn seg selv ser jeg på som noenlunde tragisk, men når du attpåtill klarer å komme med kommentarer om "normal" så lurer jeg i det hele tatt på hva "normal" vil innebære? Er det et arisk utseende med blondt hår og blåe øyne? *sniff sniff* jeg lukter en ny Hitler som kommer!

Lenke til kommentar
Han ser ut akkurat slik jeg forestiller meg en amerikansk president.

Akkurat det jeg mente :p De amerikanske presidentene ser så snåle ut.

 

og til Sakris: Bare for å få sagt det.. jeg er faktisk autentisk bastard, halvt dansk og brun\rødt hår... Jeg ville blitt skutt på stedet hvis Hitler hadde sett meg :ermm:

 

Ellers så hadde jeg ikke hatt noe i mot det fjerde riket med Bill gates som nestkommanderende og Bush som forsvarsminister.

 

Eneste loven er at alle SKAL bruke über microsoft 2k ultra OS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...