sickboi Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny strømforsyner, en så stillegående som mulig. har hørt mist skal være bra, siden viften ligger inni boksen. noen som har tips?
rlz Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Har MIST Aurora selv og er storfornøyd. Du kan selv justere viftehastigheten for å finne det forholdet mellom støynivå og kjøleevne som du ønsker. På minste hastighet er den meget stillegående, og i mitt støydempede Lian Li (*skryte skryte*) er det så og si ikke noe lyd i det hele tatt
Bach Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Har en Fortron/Source 350W Gitt ytelse og pris er nok Mist eller F/S med 120mm vifte et av de bedre valgene.
rlz Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Kan også legge til at den blåe leden er ganske fancy :b
Andy_h82 Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Fant nettopp denne http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...ID=&GrpID=&s=sr Noen som har prøvd den? Vurderer å kjøpe meg en sånn en, da jeg er litt lei den bråkete chieftec 360W min
Leffa01 Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Stort stillere enn denne går det ikke ann å få tak i: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SSPROSIL350V1
tub69 Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Er på leting etter en zalman-strømforsyning. Noen som vet om en norsk butikk som fører disse? Nettopp kjøpt flere andre zalman-ting på microplex, men de har ikke strømforsyningnene.
Explorer Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Den "NorthQ" virker litt som en "wannabe" Q-tec Ellers kan jeg legge til at Thermaltakes PSU, Silent Purepower - Butterfly er veldig stillegående. Den ser ut som et "bordell" men den gir bare 17dB når viftene går kjører helt dempet. Det er jo ganske bra.
klikko Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 jeg begynner å tenke på å kjøpe fortron 400w 120mm.... er det NOE negativt med denne? er det noe å si på støyen...er det nesten lydløst?
356speedster Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Den "NorthQ" virker litt som en "wannabe" Q-tec Ellers kan jeg legge til at Thermaltakes PSU, Silent Purepower - Butterfly er veldig stillegående. Den ser ut som et "bordell" men den gir bare 17dB når viftene går kjører helt dempet. Det er jo ganske bra. Tja.. spesifikasjonene ser greie ut de: Noise : 12 - 17db +3.3V = 26A +5V = 35A +12V = 15A Ut fra spesifikajsonene så tipper jeg den yter omtrent som en god 350W PSU, og det holder for de fleste. Hvis denne holder hva den lover, så kan dette være et rimelig alternativ med 120mm vifte. Noen som har testet denne?
Boralis Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Fortron er meget bra og veldig stille , har en 350W i min xp maskin og kan annbefale denne , i tillegg så jeg en test (tror det var på anandtech) der de testet disse og det viste seg at ytelsen var på 390W .
Muffinman Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Mist 350-wattern er vel samme psu`en bare med lavere støyinvå. Mener å ha lest at den er produsert av F/S for Microplex. Og den koster bare en hundrings mer enn F/S-psu`en den er basert på...
Morph1948 Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Kjøpt mæ NorthQ i uka her. E stor fornøyd. Du må legg øret helt inntil for å hør den. Anbefales!!!
Hoax Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Har jo kommet vannkjølte PSU nå men de har mange tall på prislappen. Har du bråkete PSU så kan det hjelpe å sette RPM regulator på viften, kanskje bytte viften også hvis det er mekanisk støy.
Homealone Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Den 360w til chieftec er helt lydløs. Har to vifter. Ble veldig overrasket da jeg hørt den. Har selv en mist med 120 mm
Tabaqui Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 (endret) Har Mist 350W med Pabst vifte. Sinnsykt stille av seg. Du hører den når den starter og så blir den bare borte. Kan sitte med den i hånden uten å høre den hvis ikke du lytter etter. Godt fornøyd og anbefales. Endret 14. mars 2004 av Tabaqui
jovaa Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 NorthQ anbefales. Helt stillegående og meget bra ytelse. Selv om den har en Q i navnet så har det ingenting med Qtech å gjøre
LaFleur Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 North Q PSU'en er mye mer støyende enn Mist 350 w, jeg har hatt begge. Anbefaler helt klart Mist 350w.
Rockmann Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Kjøpt mæ NorthQ i uka her. E stor fornøyd. Du må legg øret helt inntil for å hør den. Anbefales!!! Du kødder skal kjøpe meg den jeg også, har en støydempa kabinett og det demper 33 Db til ikke så mye så da vil vel North Q være dritbra er det sant at du må inntil for og høre ? Håper det
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Hvis du kjøper en Tagan PSU så blir du garantert fornøyd Har du mange ting i PC`n som trenger en 4 pin molex så har ihvertfall 480 Watt versjonen 12 stk av de. Jeg søkte på google etter omtaler føre jeg kjøpte min, og fant ingen negative ting om den. Jeg hører den ikke uten å komme helt inntil. Den har også 2 stk S-ATA kontakter og en jording kontakt som du skrur fast i kabinettet. Jeg trur jordingkontakten her redda 3D kortet mitt en gang. Da jeg ikke rakk å slå av PC`n føre det smalt ved 3D kortet en gang, men det virker like fint enda. Det lyna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå