Gå til innhold

Får invision-errorer på forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har oppdaget den du også ja.. er i tillegg en feilmelding på "Siste Fra Forum" på forsiden.

Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/forum_new/themes/includes/hardware_siste_forum_hel.php on line 12

Skrevet

QUOTE (b_cybe @ 26/01/2004 : 17:38)
Tror det funker igjen nå! :thumbup:

hÆ? "Nå igjen?"

Dette har skjedd et par ganger, ihvertfall med meg.

Det er uansett ikke noe problem hvis jeg bare trykker [refresh]

Skrevet

QUOTE (suzze @ 26/01/2004 : 17:30)
Se her.
Denne medlingen har kommet opp avogtil, hva kan det skyldes?

Litt småtrøbbel med en vifte som fører til at mysql tuller litt, fikk rusket opp i problemet og ting ser ut til å funke bra igjen :)

Skrevet

nope, er nok noe rusk i den vifta enda.. ;)

Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 65

Warning: MySQL Connection Failed: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 65

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 68
ERROR: Cannot find database invision
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 101

tre ganger på rad i to forskjellige diskusjoner ;)

Skrevet

Dette skjer mange ganger hver dag hos meg! Funker som regel etter noen "refresh", men jeg synes likevel ikke det er særlig bra at det skjer så hyppig.

Hvor ligger feilen? (HW.no ja, men kan dere ikke undersøke dette litt nærmere?, det skjer tross alt relativt ofte)

Skrevet

:wallbash:

der kom jeg over litt til som jeg fikk fikset opp, finner dere det flere steder nå så ønsker jeg at dere paster inn teksten her slik at jeg få spesifisert problemet bedre :thumbup:

Skrevet (endret)

aiai, nå er det så vidt jeg kan poste eller gå inn på en kategori uten at error-saken dukker opp :ermm:

edit_ brukte 3 forsøk på og poste denne :dontgetit:

Endret av suzze
Skrevet

QUOTE (Mr.Ueland @ 28/01/2004 : 21:42)
hvilken error sak?

er klar over at vi har hatt litt sql problemer nå som jeg akkurat har ordnet opp i hvis det var det du tenkte på?

Samme som linken jeg postet i innlegg 1 her.

Ser bare mer og mer til den..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...