Gå til innhold

Skulle ikke Komplett bli raskere?


Anbefalte innlegg

De bruker lang tid på å sende varene. Eller er det bare det at de har stor ordreinngang i løpet av helgen? Trodde de fleste ventet med å bestille til uken etter for å få med seg "ukens tilbud".

Dette er sikkert diskutert tidligere men synes det er litt vittig at de er blitt påtagelig tregere etter de skulle bli raskere. Det er sikkert for å spare penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være at jeg har vært heldig de gangene jeg har handlet der hvor de har vært superraske. Kanskje jeg har blitt bortskjemt? :-)

I omleggingsperioden var de hvertfall tragiske.

 

Bestilte en dekoder. Ble forundret over hvor liten den var når jeg fikk esken, de hadde bare sendt festeplaten til hd med skruer :-) Syntes det var litt artig.

 

Alt i alt er jeg meget fornøyd med Komplett, ikke minst vareutvalget.

 

OT: Skjermkortet på "Ukens tilbud" Radeon 9800PRO, er det bra? Skulle tro det var mye ytelse for pengene.

Lenke til kommentar
Bestilte deler i går. Og de er enda ikke sendt. Står fortsatt i plukkliste. (Powercolor 9800 pro!! Grrr! 300 billigere i dag enn i går!)

Så AVBESTILL og bestill på nytt da din ¤#%/ ;) Hvorfor gjør du det så vanskelig? Tror du ikke komplett gir seg og selger den til 2095,- ?

 

Mvh, Kim

Lenke til kommentar

De siste årene har jeg bestilt alt av data- og teleutstyr fra komplett.no, og jeg har nærmest blitt bortskjemt pga den korte leveringstiden. Nærmest uten unntak har leveringsforløpet vært slik:

 

Dag 1: Foretar bestilling

Dag 2: Komplett sender varene

Dag 2: Innleveringsregistrert i Stokke

Dag 2 (evt natt til dag 3): Ankomstregistrert i Oslo

Dag 3: Leveres på døren.

 

Nå har jeg for første gang bestilt noe fra Microplex, og jeg ble umiddelbart skeptisk da jeg leste følgende:

Pakker vil enkelte ganger ikke vises som innleveringsregistrert hos posten selv om den har status som effektuert. Dette kan enten skyldes at Posten ikke har scannet pakken enda eller at den først blir hentet dagen etter. Vi ber om at dere ikke mailer og etterlyser pakken hos oss før etter 2 virkedager da det kan ta såpass tid innen den dukker opp i postens sporingssystem.

 

Hvorfor skulle denne teksten være nødvendig? Mine bestillinger på komplett.no har jo gang på gang vist at posten registrerer sendingen i løpet av få timer. Nå har det ikke akkurat gått lang nok tid til å klage, men hendelsforløpet så lang er:

 

Dag 1: Foretok bestilling (torsdag)

Dag 2: Ingenting

Dag 3: Microplex sendte pakken (påstår de i hvert fall)

Dag 4: Foreløpig ingenting

 

Den burde jo strengt tatt ha vært registrert i pakkesporingssystemet Dag 3. Jeg lurer på om den teksten jeg siterte kunne vært byttet ut med:

Det er ikke hver dag vi gidder å sende ut post, så du får belage deg på unødvendig venting. Ikke ta kontakt med oss, vi vet vi er trege.

 

Men-men, dette er kanskje normalt, og jeg er kanskje bare sinnsykt utålmodig.

Lenke til kommentar

ventet i over 5 dager? hva syter du over.. Tror du virkelig de gir deg spesial behandling? Kan garantere deg at gresset ikke er grønnere på andre siden. Du får svar når de er ferdig med å sjekke varen.

Du kan også ringen dem å høre hvordan ståa er.

 

Bestillte i natt en ata kabel og ett Koss UR18 headsett, var sendt av gårde i dag kl 12 .. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...