Gå til innhold

TES: Varulv spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men det anbefales IKKE å gå inn i Bloodmoon med en ultrahøy lvl character.

Questene/våpnene/armor er lagt opp til å starte på lvl 1, og det skader sikkert ikke å prøve en ny type character også?

 

Med en lvl 50 uberfighter kommer du bare til å mose deg gjennom hele expansion på kort tid, og sitte igjen med lite spilleglede etterpå.

Det blir som å spille gjennom første kapittelet i Baldurs Gate 2 med en lvl 20 mage. Helt overkill. Særlig hvis du er av typen jeg hadde i Morrowind, som dengte Golden Saint på 2-3 slag.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Questene/våpnene/armor er lagt opp til å starte på lvl 1, og det skader sikkert ikke å prøve en ny type character også?

Motsatt. Det var et av målene for Bethesda når de lagde expansion packs'ene. De er beregnet på en relativt god karakter, og er generelt et høyere nivå.

 

Mwn ikke en übergod fighter, nei. Som du sier, det ødelegger spillgleden :)

Lenke til kommentar

ja... man blir jo anbefalt (av hjemme siden til betheda software mener jeg) å starte tribunal ved rundt 27-30 i lvl og det sier vel at man bør være litt høyere i lvl på bloodmoon... syns det egentlig er merkelig??

 

Hva er folks egne erfaringer her da ? Jeg er vel nå rundt lvl 22 og klarer ganske fett å ta en GS... kanskje litt for seint for meg å ha noe spess problemer med bloodmoon ? :wow:

Lenke til kommentar

Traff på den værste fienden på lenge på Solstheim, ikke fordi den demonen eller hva i all verden det var. Minnet litt om en hulder, var så jævlig kraftig, men fordi den respawnet hele tiden :) Til slutt var jeg så skada at jeg dengte henne ned, å løp i motsatt retning.

 

Ble jo litt skremt også første gangen, når jeg ser denne demonen kommer etter meg. "men, men jeg drepte den jo"

Lenke til kommentar

Vel.. jeg hadde ein lvl 32 Orc når jeg kom ditt først, jeg spelte konstant med 30 i vanskelighetsgrad. Enkelt var det ikke. Ganske så vanskelig faktisk.

 

Brukte for det meste min supre HellCleaver II, ein deadric battleaxe med ikke no extra skade. Jeg fant for eksempel noen piler som hadde 5000 extra health skade, han jeg skøyt på hadde 10%-20% reflect, trenger jeg si no mer? Derfor mener jeg at extra skade er useless.

Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere, questene og vanskelighetsgraden i Bloodmoon er lagt opp for en LAV lvl character. Kanskje et hint om å fornye seg litt istedet for å dra den 2 år gamle superfighteren med overalt?

 

Det MÅ bli dritkjedelig å denge alt på 1-2 slag med de beste sverdene og beste armoren fra de andre expansions i Morrowind. Meninga er vel at man skal bygge opp en ny char og bruke armoren og våpnene man finner/får i Bloodmoon.

Men for all del, det er jo deres spill og dere spiller det slik dere vil..

Lenke til kommentar

bloodmoon er absolutt verdt et kjøp. Liker spesielt godt "skaal village", den har et hjemmekoselig viking-preg. :)

 

Mange nordiske ord / navn som er brukt der også... Er et monster som heter "udyr-frykte" der :D

 

Jeg har jo blitt konge over mjød-hallen der også :) koselige mennesker overalt ;)

 

Varulv har jeg ikke tatt meg bryet å bli enda, men det er sikkert gøy det også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...