Gå til innhold

Komplett.no roter det til for meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vanlig handler jeg alt fra samme plass for å spare porto. Da jeg på fredag kl.10 fant en Segate Hd på 160gb + Nec 1300 (Demovarer) slengte jeg på en 120gb.hardisk og handlet. Etter kl 19 00 landet det en e-mail med melding om att

Segate Hd på 160gb + Nec 1300 var utgått fra sortimentet og att 120gb. hd var i plukk.

 

Hva skall jeg gjöre nå ? varen er på vei til meg og er for sen å stoppe pr. tlf.

1.Hente ut en 120 gb. hd. som jeg egentlig ikke har bruk for.

2. La varene gå i retur

3. Hente ut varen og sende tilbake.

 

Noen som har erfaringer med samme opplevelse ?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen problemer, ring dem i morgen tidlig. Varen er ennå ikke sendt.

 

Forklar dem situasjonen.

 

Slapp av og ring :D

 

NB!

Har vært i samme situasjon med Komplett.no flere ganger, dette løser seg.

Endret av John Kr
Skrevet

Hmm... rart at de sender når de ikke har alt. Kan man ikke krysse av for samlet levering? Vel, uansett.. .som nevnt tidligere er det vel bare å ringe og stoppe det. De jobber vel ikke på søndag?

Skrevet
Du kan slette bestillingen fra kontoen din.....

Nei ikke når den er overført til plukkliste.

Komplett kommer med et bedre system i løpet av våren, har det fra sikre kilder :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...