Gå til innhold

Modding av mitt kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gudd casemod. HAr du spraya cd-rom svart?har selv gjort det i dag. (har ikke fulgt tråden så jeg vet ikke helt alt du har gjort :p)

 

Du kan lage/spraye et kult motiv på den tomme sida med f.eks dekor spray - sølv.

Yes, jeg har lakket cdrom og hdd kjølern sort ;)

 

Kanskje jeg kan det. Er ikke sikker på hva planene blir for den tomme siden enda. Mulig det blir plexi i siden der og, så at jeg pusser inn et motiv eller en logo der.. Skal sjekke litt rundt etter ideér. Skal lakke toppen på alle kondensatorene med UV lakk i alle fall, men det er jo ikke noe big deal.

 

Fremdeles åpen for tips, bare å komme med dem :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Takker :)

 

Lenge siden det har vært noe liv i denne tråden nå. Har ikke gjort noe mer med boksen, men jeg tenker jeg skal skjære ut til plexi i den andre døra også, + klistre en amd logo ellernoe der. Så det blir sikkert bra:)

 

Bare å fortsette å kommentere hvis dere vil!

 

Andreas

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

en ting du kunne ha gjort....(viss du har mye peng da)

du kunne bytta ut alle d bå ledda, viftene og kablene me uv lys og uvereaktive vifter og kabler.....har du 4 katoder og alle vifter og kabler i uv blått ser dette SINNSYKT fett ut....!!!!

ska gjøre d sjøl.....http://www.databutikken.com/no/datasheet.php?artId=COZORBLA hehe.....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk for det. Idag har jeg fått kjøpt meg et vannkjølingssett, fikk det for 250kr komplett, og kunne da ikke si nei. Så nå skal jeg optimalisere dette, + at jeg også får en ulåst Barton 2500+ imorgen, som skal være god for rundt 2500MHz et sted. Så dette blir spennende. Tror jeg etterhvert til trenge større PSU også da, noen som har noen innspill her? Kommer snart til å begynne å modde igjen, bare vente på at snøen kommer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...