Princeofpersia Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Har noen kunnet hjulpet meg med dette? Sitter å spiller Xbox prince of persia. Har kommet til et brett hvor jeg står fast. Brettet er en stor rød hall hvor en kvinne med pil å bue kjemper mot 6 beist. Klarer å ta de alle men den siste (en blå ****** med skjegg og en drøy machete) lar seg ikke ta Samme hvor mye jeg slår på han så vil han ikke reagere. Kan noen hjelpe meg med dette brettet?
t2xg Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Har noen kunnet hjulpet meg med dette?Sitter å spiller Xbox prince of persia. Har kommet til et brett hvor jeg står fast. Brettet er en stor rød hall hvor en kvinne med pil å bue kjemper mot 6 beist. Klarer å ta de alle men den siste (en blå ****** med skjegg og en drøy machete) lar seg ikke ta Samme hvor mye jeg slår på han så vil han ikke reagere. Kan noen hjelpe meg med dette brettet? prøv å bruk den dere dolken for å se om det finnes flere monster på brettet, for jeg tror du må drepe alle små monster før du tar han største (det er der han treffer faren du snakker om sant?)
aldrimerforum Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Hadde AKKURAT samma problemet da jeg var der. Det du MÅ gjøre er å springe rundt omkring og drepe badguysene som kommer frem no og da, helt til det blir slutt. Da vil det bli relativt enkelt å ta han stygge blåe gayen.
solz Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Bare å blokke, så slå rett etter han har slått etter deg.
Zuluzion Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 En lett måte er å bruke "tilbake i tiden" funksjonen så kommer det flere monstre. Når det ikke kommer fler kan du drepe faren din
aldrimerforum Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 En lett måte er å bruke "tilbake i tiden" funksjonen så kommer det flere monstre. Når det ikke kommer fler kan du drepe faren din jepp.. eller slowmo funksjonen. går for det samma.
Rank_1 Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 hvor er det dere har fått tak i PoP til xbox fra?
Rank_1 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 oh really? men altså, hvilken butikk? bor i Oslo og har ikke sett det noen steder her...
Rank_1 Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Må vel være noen som kan si hvor de har kjøpt dette spillet i norge??
aldrimerforum Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 hva om vi ikke har kjøpt spillet? (i norge..?)
Admin'c Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 kan ta en kjapp oppsumering ang fadern til prinsen. drep alle rundt han (de røde kan du hoppe over og slå med (det stilige specialmovet), mens de blå er verre de må du IKKE bruke det angreper på, det letteste er å bruke wall rebound (du hopper fra veggen og rett ut)) når du har tatt disse er det bare å bruke specialmovet der du hopper over fadern og slår han, han har 0 sjans og etter 10 treff eller noe dør han. Du kan hente liv i fontenen underveis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå